FuglFøniks Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg er nå DRITT lei av steam. Jeg synes programmet er greit, men det har vært så jævli mye problemer og errors og whatever.... (1,6 synes jeg er bra, though) Nå har jeg fått en melding om at purchasing of Half Life Platinum blablablabla... Noen som har fått den, etter å ha skrevet inn cd-key og sånn? Blir så jævli sur! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 1 cola om dagen gjør godt i magen 1 om dagen? VATTE FAKK! EN FORBANNA ****** SOM HAR BØFFA CD KEYEN MIN ARGHINXDPXF HIP!ipojhiopt/%¤#"##%!" Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Har prøvd å prøvd, men jeg klarer ikke å bli kvitt den forbanna akselerasjonen i musa i cs 1.6! Hvordan får jeg skrudd den av?! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Åssen setter man opp en public server i 1.6? Ikke dedikert. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Igjen spør jeg, finnes det et script for å fjerne våpnet altså r_drawviewmodel "0" 1.6 ? Utrolig irriterende å se våpnet når du er vandt med å ha "0" Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Har prøvd å prøvd, men jeg klarer ikke å bli kvitt den forbanna akselerasjonen i musa i cs 1.6! Hvordan får jeg skrudd den av?! Last ned "Clock in tray" det har faktisk mulighet for å disable mus axx 110%!! Funka fet for meg iallefall Har du logitech mus forresten ? Jeg fant ikke url'en til å downloade her i farta, er på jobb. Men skal finne den til deg når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg er nå DRITT lei av steam. Jeg synes programmet er greit, men det har vært så jævli mye problemer og errors og whatever....(1,6 synes jeg er bra, though) Nå har jeg fått en melding om at purchasing of Half Life Platinum blablablabla... Noen som har fått den, etter å ha skrevet inn cd-key og sånn? Blir så jævli sur! Har samme problem, hver gang jeg starter steam kommer det opp feil mld. og jeg må trykke inn cdkeyen på ny Utrolig kjipt....nei får heller spille wolfenstein ET... Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hver gang jeg starter steam får jeg denne feil mld. opp denne her ja og så trykker jeg inn cdkeyen og så kan jeg spille helt til jeg starter steam igjen... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hvordan avslutter dere steam når dere gjør det? for hvis dere har det kjørende når dere skrur av PC'en, bøger det..bl.a. med utvidet disk sjekking neste gang dere starter (2-4minutter med intens HD jobbing), kanskje dette er problemet? prøve å avslutte steam manuellt en gang, slik at det får lagra alt? Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Steam har ikke funket hos meg de siste to ukene. Når jeg starter CS finner steam ingen servere. Har reinstallert utallige ganger uten resultat. Blir snart gal! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 haha, er noen latterlige folk på skolen min nå. De har startet en klan, og sitter hver eneste time av dagen å spiller klan kamper. I tillegg sitter de konstant inne på klasserommet eller i kantinaen med papirer over hvert eneste map i 2d. De bruker de til å "studere" mapene, og diskutere taktikker, og prate cs som om de nettopp hadde slått SK. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Steam har ikke funket hos meg de siste to ukene. Når jeg starter CS finner steam ingen servere. Har reinstallert utallige ganger uten resultat. Blir snart gal! Samme her.. Ingen servere :gretten: Latterlige Steam Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hvordan avslutter dere steam når dere gjør det? for hvis dere har det kjørende når dere skrur av PC'en, bøger det..bl.a. med utvidet disk sjekking neste gang dere starter (2-4minutter med intens HD jobbing), kanskje dette er problemet? prøve å avslutte steam manuellt en gang, slik at det får lagra alt? Har som regel steam'en bare kjørende til jeg skrur av pcen ja, men av og til slår jeg av steamen og starter den igjen litt senere, og har dette problemet da også Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Steam har ikke funket hos meg de siste to ukene. Når jeg starter CS finner steam ingen servere. Har reinstallert utallige ganger uten resultat. Blir snart gal! Samme her.. Ingen servere :gretten: Latterlige Steam Add på favorits: 80.86.140.179:27015 80.86.140.179:27016 80.86.140.179:27017 Esports.no serverne. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har aldri hatt problemer med STEAM! Men lønner seg å ha en "REN" installasjon av Counter Strike Retail versj. 1.5 når du ska installere STEAM! Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Igjen spør jeg, finnes det et script for å fjerne våpnet altså r_drawviewmodel "0" 1.6 ? Utrolig irriterende å se våpnet når du er vandt med å ha "0" r_drawmodel 0. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Noen som opplever at CS lagger i h******. Linja mi er på 786/128 kbps og jeg får altid høy ping 100 og oppover. Linja funker som bare det, men aldri når jeg spiller CS. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Igjen spør jeg, finnes det et script for å fjerne våpnet altså r_drawviewmodel "0" 1.6 ? Utrolig irriterende å se våpnet når du er vandt med å ha "0" r_drawmodel 0. Er kommandoen r_drawmodel 0 ? Har du testa dette ? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 ' date='09/11/2003 : 21:19'] Noen som opplever at CS lagger i h******. Linja mi er på 786/128 kbps og jeg får altid høy ping 100 og oppover. Linja funker som bare det, men aldri når jeg spiller CS. Rart, vi har ca. den samme linja, på norske servere ligger pingen min på rundt 60-80 vis det er skikkelige servere. Det er nok i cs sin skyld. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 ,09/11/2003 : 21:19] Noen som opplever at CS lagger i h******. Linja mi er på 786/128 kbps og jeg får altid høy ping 100 og oppover. Linja funker som bare det, men aldri når jeg spiller CS. Rart, vi har ca. den samme linja, på norske servere ligger pingen min på rundt 60-80 vis det er skikkelige servere. Det er nok i cs sin skyld. Rart, vi har ca. den samme linja, på norske servere ligger pingen min på rundt 60-80 vis det er skikkelige servere. Det er nok i cs sin skyld. Dette er jo alt for høyt dette og, jeg har 2000/640 fra nextgentel og likker på 20-30 i ping. Har en kamerat som har 804/384 og han ligger på akkurat det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå