MadRos Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hei,Hei, Driver å går gjennom forkjellige forsikringer på nettet her, og kom over Troll forsikring. De er de billigste jeg fant til bilen min. Noen som har noe om dem? Spesielt noe negativt? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Wow, sinnsyke priser! Med bare ansvarsforsikring betalte jeg vel i underkant av 10000 NOK for forsikring i et år på en gammel Mitsubishi Galant 94-modell. Sjekket priser nå og det kom på rundt 6500 NOK per år med delkasko (som tydeligvis ikke gikk an å velge bort). Det er nesten slik at det er noe muffens med dette, men hvis de er serriøse så vet jeg hvem jeg skal forsikre bilen min hos neste gang. Bruker If Forsikring nå, som var billigest da jeg sjekket på internett. EDIT: Her er Facebook-siden deres ihvertfall. De virker jo serriøse etter alt å dømme. Endret 26. januar 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) De skulle ha 6 300 kr for å forsikre bilen min. Jeg betaler 2 000 kr mindre hos Storebrand, så kjempebillig var det jo ikke. Frende var også billigere for min del. Endret 26. januar 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 De skulle ha 6 300 kr for å forsikre bilen min. Jeg betaler 2 000 kr mindre hos Storebrand, så kjempebillig var det jo ikke. Hvordan får du til det? Jeg sjekket priser hos Storebrand, og det kostet meg en nyre og en fot! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Vet ikke, men jeg er over 25 år, parkerer i garasje, har ikke en bil som topper ulykkestatisikker og har 60 % eller 70 % bonus (husker ikke helt). Kjører 20 000 km i året. Endret 26. januar 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Det forklarer nok saken. Jeg er 19 år, har bonus på 30 % (har hatt forsikring i et år, så dette blir logisk ikke sant?), kjører maks 8000 km per år. Endret 26. januar 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå