Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jeg virkelig skylda?

Anbefalte innlegg

Kort oppsummert: Holdt på en tjej siden September. Over Jul ga jeg det noe andre tanker og bestemte meg for å stoppe. Hun dro på ferie før jeg fikk sagt noe. Når hun kom hjem, var det lite/ingen kontakt og ingen av partene viste interesse. Da tenkte jeg at vi hadde en felles oppfatning og jeg følte at jeg en dyp samtale ikke var nødvendig. Nå i ettertid kommer folk og sier det er min skyld og at jeg burde si unnskyld etc.

Er det virkelig bare min skyld? Burde man gjøre en big deal ut av det? Det synes ihvertfall ikke jeg. Går forresten 1VGS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Typisk oss jenter og vente på at gutten skal ta kontakt, og når de ikke gjør det så gjør ikke de noe med det heller.. Det er deres begge feil, dere burde kanskje snakke om det? Om dere skal kunne omgår som venner.. Men husk, det er hennes feil også, som ikke tok noe kontakt med deg ;)

Lenke til kommentar

Er det virkelig bare min skyld? Burde man gjøre en big deal ut av det? Det synes ihvertfall ikke jeg. Går forresten 1VGS

Det er deres begge feil som alle andre her påpeker.

Uansett er ikke dette her noe "big deal" noe annet sted enn på videregående skole, prøv å ha det i tankene. Jo mer de andre gjør en sak av det, jo mer tull blir det.

Ta en prat med henne, si hva som skjedde og din oppfatning av det hele, så løser det seg nok veldig fort skal du se.

Jentevenner av henne som har fortalt deg at du var drittsekk eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...