Gå til innhold

Et skikkelig ekstremsportsforum?


Anbefalte innlegg

Noen her inne som vet om et skikkelig ekstremsportsforum???

 

Begynner å bli litt lei av at Pc'en til Robert er for varm. Eller at Kurt skal bygge seg en pc, men vet ikke hvor han skal få tak i billige deler...

 

No offence, diskusjon.no er bra det.

 

Men trenger et forum der man kan diskutere interesser som ikke innebærer datamskiner..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Newschoolers er jo det mest naturlege å nemne, gitt at engelskspråkleg er OK. Det er kanskje det aller største frikøyring/jibbing-relaterte forumet/nettsamfunnet som er. TGR sine fora trur eg er ein del aktivitet på òg, men eg har knapt vore innom sjølv. Redigert: Av desse trur eg Newschoolers er meir fokusert på jibbing, medan TGR er meir fokusert på frikøyring.

 

Av norske fora kjem eg ikkje på andre enn FriFlyt.no.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Newschoolers er jo det mest naturlege å nemne, gitt at engelskspråkleg er OK. Det er kanskje det aller største frikøyring/jibbing-relaterte forumet/nettsamfunnet som er. TGR sine fora trur eg er ein del aktivitet på òg, men eg har knapt vore innom sjølv. Redigert: Av desse trur eg Newschoolers er meir fokusert på jibbing, medan TGR er meir fokusert på frikøyring.

 

Av norske fora kjem eg ikkje på andre enn FriFlyt.no.

 

Ahh, dette ser veldig flott ut! :)

Engelsk er ikke noe problem!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
er i hovedsak ute etter ski!! Offphist og twintipp! Men så lenge det er snakk om ekstremsport, stygge fall! Osv så er jeg motakelig for det meste

ikkje bra å kjøre twintip og ikkje ha hørt om newschoolers!:p kjempebra plass, men nesten bare videodeling.... friflyt har nå også eit forum. men d sug sikkert, har aldri gadda inn eingang

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...