Skipstrixy Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Noen her inne som vet om et skikkelig ekstremsportsforum??? Begynner å bli litt lei av at Pc'en til Robert er for varm. Eller at Kurt skal bygge seg en pc, men vet ikke hvor han skal få tak i billige deler... No offence, diskusjon.no er bra det. Men trenger et forum der man kan diskutere interesser som ikke innebærer datamskiner.. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hvilken sportsgren er du interessert i? Hver sport har ofte sine egne små forum her og der. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 er i hovedsak ute etter ski!! Offphist og twintipp! Men så lenge det er snakk om ekstremsport, stygge fall! Osv så er jeg motakelig for det meste Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Newschoolers er jo det mest naturlege å nemne, gitt at engelskspråkleg er OK. Det er kanskje det aller største frikøyring/jibbing-relaterte forumet/nettsamfunnet som er. TGR sine fora trur eg er ein del aktivitet på òg, men eg har knapt vore innom sjølv. Redigert: Av desse trur eg Newschoolers er meir fokusert på jibbing, medan TGR er meir fokusert på frikøyring. Av norske fora kjem eg ikkje på andre enn FriFlyt.no. Endret 27. januar 2013 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Newschoolers er jo det mest naturlege å nemne, gitt at engelskspråkleg er OK. Det er kanskje det aller største frikøyring/jibbing-relaterte forumet/nettsamfunnet som er. TGR sine fora trur eg er ein del aktivitet på òg, men eg har knapt vore innom sjølv. Redigert: Av desse trur eg Newschoolers er meir fokusert på jibbing, medan TGR er meir fokusert på frikøyring. Av norske fora kjem eg ikkje på andre enn FriFlyt.no. Ahh, dette ser veldig flott ut! Engelsk er ikke noe problem! Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 er i hovedsak ute etter ski!! Offphist og twintipp! Men så lenge det er snakk om ekstremsport, stygge fall! Osv så er jeg motakelig for det meste ikkje bra å kjøre twintip og ikkje ha hørt om newschoolers! kjempebra plass, men nesten bare videodeling.... friflyt har nå også eit forum. men d sug sikkert, har aldri gadda inn eingang 1 Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Newschoolers er plassen hvor alle haters befinner seg. De hater på alt og alle, tapt seg mye på de siste tre årene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå