€uropa Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg er i Bergen. Er det nordlys jeg ser på himmelen i vest? Det ser ut som en lang blågrønn stripe som flakker over fjorden langt borte. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Ser det så idyllisk ut frå Bergen? Her midt på Sotra ser det ut som solnedgangen. Lenke til kommentar
Bark1Steinar Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Jeg ser ingenting. Tror askøy ligger i veien. Edit: Nevermind, retningssansen min er ikke den beste. Har ikke utsikt i den retningen. Endret 26. januar 2013 av janovi Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Ser det så idyllisk ut frå Bergen? Her midt på Sotra ser det ut som solnedgangen. Jeg tipper at du har rett. Etter å ha sett på lyset en stund, tror jeg at det bare var kombinasjonen av skyene og solnedgangen som fikk det til å likne på nordlys. For meg liknet det på bildet under, bare at grønnfargen var mørkere. Men ja, fjorden og solnedgangen ser alltid idyllisk ut fra kjøkkenet mitt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hvor i Bergeen er du Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg bor i Ytre Sandviken. Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Nordlys beveger seg ofte langt raskere enn skyer. Mens skyer beveger seg i en retning, mens nordlys ofte kan flagre fram og tilbake (som et flagg i vinden). Dersom det du ser ikke beveger seg fortere enn vanlige skyer, er sjangsen for at det er ikke er nordlys, men annen lys som reflekteres fra skyer stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå