parkometer Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Heisann vet ikke helt om dette er stedet og legge ut denne tråden men prøver.. jeg har fått tak i en natt kikkert som jeg tror er russisk og noen år gammel, men vet ikke så mye mer enn dette. så mitt spørsmål er : vet noen her inne på forumet noe om hvem som tok i bruk denne når den kom ut ? ble den laga for militæret eller den vanelige mannen i gata osv.. tar gjerne i mot all informasjon om noen vet noe om denne Lenke til kommentar
era Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 ОБъЕКТиВ фОТОГРАфИЧЕСКИЙ ЮпиТЕР-9 Для фОТОАппАРАТА зенит Сарбоян --- Photographic lens Jupiter-9 Camera zenith Sarboyan --> http://www.ds54.ru/goods/1293110/ "Night vision device "sarboyan" designed for observation and terrain orientation at natural night illumination." Sjelden sak? fant ikke så mye. Lenke til kommentar
parkometer Skrevet 31. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2013 hmm.. jeg har leita mye selv etter info men finner ikke no særlig så kan hende.. vet bare at onkelen min kjøpte den for mange år siden men skal spørre han etter mer info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå