Myklebust89 Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg får denne parse erroren : Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /web/www/frac/users/lepsoy/sangbekreft.php on line 40 på mitt anbefaling script. Dette er linje 38-42: } if($mailit && $mailit2 == 2) { $msg = "<input type=/"submit/" value=/"Bekreft/">"; } if($mailit && $mailit2 == 1) { hva kan være galt? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 prøv: } if(isSet($mailit) && $mailit2 == 2) { $msg = ("<input type=/"submit/" value=/"Bekreft/">"); } if(isSet($mailit) && $mailit2 == 1) { en annen ting jeg tenker er: } if(isSet($mailit) && $mailit == 2) { $msg = ("<input type=/"submit/" value=/"Bekreft/">"); } if(isSet($mailit) && $mailit == 1) { men $mailit og $mailit2 er kanskje to forskjellige variabler? ellers så pleier Parse Error og bety at forrige linja ikke er avsluttet ordentlig... Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Okay.... men jeg skreiv en ny og bedre en.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå