FrankDrebin Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hei Er helt fersk på Windows Phone. Er det mulig å skru av Skype på en Lumia 820? Ser for meg ut som Skype er på selv etter en restart. Lenke til kommentar
NFSG Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Det har nok ikke noe med hvilke telefonmerke du bruker, men hvilke Skype versjon du har lastet ned og installert på tlf. din. På den siste Nokia tlf. jeg har, kjøre en Skype versjon 2.0.0.5 I innstillinger > General > kan du sjøl innstille om tlf. skal Sign in When Skype starts, eller Manual. I begge tilfelle, du Trykker på Skype ikonet på din skjerm. Du får to muligheter i denne versjon > Exit eller Sign out. når avslutter SKYPE. Det vil uanset hva du velger, ikke generere datatrafikk, før du starter Skype. Igår lastet jeg ned Skype v. 2.5.0.108 (der er siden kommet 60 nyer versjoner, men gikk bakover for at få en v. uten al for fjas & vas, samt reklame) til en Robottlf. Men ikke fra Google Play, ei heller fra Skype egen side. Laster du ned fra de to omtalte sider, for kun den sidte versjon. Nå, men når jeg forlater Skype med denne versjon, ligger den hele tiden i bakgrunnen og forbruker datatrafikk, med mindre jeg velger Sign out. Egentlig ikke store forskjellen. Bortsett fra at den eldre Nokia v. Sign(er) inn automatisk. Jeg kjenner ikke til de nyest Skype v. Men det skulle ikke undre meg, om dagens v. av Skype starter automatisk. Når man tenner for telefonen. Hvis du ikke trives med dette, prøv å laste ned en eldre versjon, ment for Nokia. Ellers prøv å spørg spesialistene på https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1421231&view=findpost&p=20158543 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå