Gå til innhold

Knust glass NOKIA 920

Anbefalte innlegg

Legger inn en ny tråd, glasset på min 920 eksploderte etter en drop på 30 cm. Leverte inn tlf og får nå til svar at tlf er klem/fall-preget og at produsentens garanti bortfaller.

Jeg har behandlet tlf pent og har skrevet klagemial til Nokia.

Vet noen om man har rettigheter når produsenten hevder at en skade er påført av kunde og dette ikke er tilfelle?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Har en identisk sak gående med HTC. Er sendt inn til forbrukerrådet, og vil nok mest sannsynlig havne i forbrukertvistutvalget. Er det corning gorilla glass på din telefon? Begynner å bli ganske mange som har opplevd at telefoner med Corning gorilla glass 2 har skjermer som går i stykker uten ytre påvirkning. Skal gi rapport når endelig dom er avsagt i min sak. Følg med i HTC One X tråden.

Lenke til kommentar

Legger inn en ny tråd, glasset på min 920 eksploderte etter en drop på 30 cm. Leverte inn tlf og får nå til svar at tlf er klem/fall-preget og at produsentens garanti bortfaller.

Jeg har behandlet tlf pent og har skrevet klagemial til Nokia.

Vet noen om man har rettigheter når produsenten hevder at en skade er påført av kunde og dette ikke er tilfelle?

Når skaden ikke er påført av kunde? Du sier jo selv at du mistet telefonen i bakken.

Støtskader dekkes ikke av garanti. Og med mindre det står spesifisert i bruksanvisningen at telefonen skal tåle fall over 30cm, så har du neppe noen god sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...