Gjest Slettet+61342 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Skal søke sommerjobb hos DNV og lurte på om det er noen som har erfaring fra nevnte selskap. Er det vanlig å skrive CV'en på engelsk for eksempel? Jobbeskrivelsen er på norsk og de bruker webcruiter der jeg kan velge mellom norsk og engelsk tekst. Har det i det hele tatt noe og si om jeg skriver på engelsk eller norsk? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 I og med at søknaden går direkte til ett norsk kontor igjennom webcruiter vil jeg tro at søknaden kan sendes på norsk. Du skal jo søke til en norsk arbeidsplass? Er du usikker, vil jeg anbefale deg å ta en telefon til selskapet å høre. Ringer du, kan du jo også føye på søknaden at du har vært i kontakt med selskapet, og det er absolutt ett pluss! Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 I og med at søknaden går direkte til ett norsk kontor igjennom webcruiter vil jeg tro at søknaden kan sendes på norsk. Du skal jo søke til en norsk arbeidsplass? Er du usikker, vil jeg anbefale deg å ta en telefon til selskapet å høre. Ringer du, kan du jo også føye på søknaden at du har vært i kontakt med selskapet, og det er absolutt ett pluss! Lykke til Blir fort en telefon på mandag! Har vert i kontakt med de flere ganger på messer osv men hadde ikke tenkt på å nevne det i søknaden så takk for tipset! Lenke til kommentar
ggree Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Du burde skrive søknaden på engelsk dersom stillingen innebærer at du skal kommunisere på engelsk. Hvis ikke burde du skrive på norsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342 Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Det eg er litt usikker på, men eg skal jo søke til et norsk firma og jobbe i en norsk avdeling så norsk burde jo i teorien holde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå