hans A Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 De siste dagene har jeg ikke kommet inn på routeren med win7. Har prøvd med 2 forskjellige maskiner, men kommer ikke inn. Jeg får opp innloggingen til telenors SpeedTouch routeren, og får skrevet inn passordet, men får beskjed om at : Dette Webområdet kan ikke vises i IE (Samme med FF). Og får beskjed om at det kan være sikkerhetsinnstillinger eller brannmuren. Har prøvd å skru dem av uten at det hjelper. Har prøvd å logge på med Win Xp og Win 8. Og det fungerer helt smertefritt. Noen Tips? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 De siste dagene har jeg ikke kommet inn på routeren med win7. Har prøvd med 2 forskjellige maskiner, men kommer ikke inn. Jeg får opp innloggingen til telenors SpeedTouch routeren, og får skrevet inn passordet, men får beskjed om at : Dette Webområdet kan ikke vises i IE (Samme med FF). Og får beskjed om at det kan være sikkerhetsinnstillinger eller brannmuren. Har prøvd å skru dem av uten at det hjelper. Har prøvd å logge på med Win Xp og Win 8. Og det fungerer helt smertefritt. Noen Tips? Legg ut et screenshot.. dette hørtes underlig ut.. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Innloggingsvinduet kommer opp: Og så får man denne skjermen : Så prøver jeg å trykke på diagnotiser og får denne beskjeden: Lenke til kommentar
hans A Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Fant feilkilden til slutt. Det var Norman anti virus programmet sin siste oppdatering. Fjernet Norman, så fungerte allt. Så nå er det bare å innstallere det igjen å prøve å finne ut hva man må "hake av" for å få det til å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå