Gjeldsslave Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hei, Er det noen her som vet av en slags mal eller et eksempel på søknad til kreditorer for utenomrettslig gjeldsordning? Mvh En sliten mann Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hei, Er det noen her som vet av en slags mal eller et eksempel på søknad til kreditorer for utenomrettslig gjeldsordning? Mvh En sliten mann Skriv et formelt brev Og inkluder ordene "jeg søker om en utenomrettslig gjeldsnedbetaling på min utestående fordringer". Fortell at du ønsker å sammarbeide om å ordne opp på best mulig måte, Ha bedlegg som inkuderer hva du tjener og andre utestående gjeld. Stryk over utgifter som er "flaue" hvis du inkluderer kontoutskrifter, for selv om de bør se HVA du bruker, har de ikke krav på å se hva du bruker det på. Om du la igjen 15'000,- på en "olsens strippeklubb og horehus", så er det din privatsak. Jeg har, deverre, litt erfaringer med å ha utestående betalinger, så gjerne PM meg om du har noen spørsmål du kanskje ikke vil ta opp åpent på forumet. -frank Lenke til kommentar
Gjeldsslave Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Skriv et formelt brev Og inkluder ordene "jeg søker om en utenomrettslig gjeldsnedbetaling på min utestående fordringer". Fortell at du ønsker å sammarbeide om å ordne opp på best mulig måte, Ha bedlegg som inkuderer hva du tjener og andre utestående gjeld. Stryk over utgifter som er "flaue" hvis du inkluderer kontoutskrifter, for selv om de bør se HVA du bruker, har de ikke krav på å se hva du bruker det på. Om du la igjen 15'000,- på en "olsens strippeklubb og horehus", så er det din privatsak. Jeg har, deverre, litt erfaringer med å ha utestående betalinger, så gjerne PM meg om du har noen spørsmål du kanskje ikke vil ta opp åpent på forumet. -frank Skriv et formelt brev Og inkluder ordene "jeg søker om en utenomrettslig gjeldsnedbetaling på min utestående fordringer". Fortell at du ønsker å sammarbeide om å ordne opp på best mulig måte, Ha bedlegg som inkuderer hva du tjener og andre utestående gjeld. Stryk over utgifter som er "flaue" hvis du inkluderer kontoutskrifter, for selv om de bør se HVA du bruker, har de ikke krav på å se hva du bruker det på. Om du la igjen 15'000,- på en "olsens strippeklubb og horehus", så er det din privatsak. Jeg har, deverre, litt erfaringer med å ha utestående betalinger, så gjerne PM meg om du har noen spørsmål du kanskje ikke vil ta opp åpent på forumet. -frank Tusen takk.. Skal benytte meg om det hvis det er noe som blir vanskelig.. Takk for svaret 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Ha bedlegg som inkuderer hva du tjener og andre utestående gjeld. Stryk over utgifter som er "flaue" hvis du inkluderer kontoutskrifter, for selv om de bør se HVA du bruker, har de ikke krav på å se hva du bruker det på. Om du la igjen 15'000,- på en "olsens strippeklubb og horehus", så er det din privatsak. Nja. Det er faktisk en ganske vesentlig forskjell på hvordan en utgift av en gitt størrelse skal vurderes avhengig av hva den er gått til. Månedlige utgifter på 10k til husleie er én ting å ta hensyn til, skal man ta det samme hensynet til månedlige utgifter på 10k til Olsens Strippeklubb&Bingo? Selvsagt ikke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå