aldrimerforum Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 har satt sammen en rigg.. Er egentlig ganske fornøyd med sammensetningen, men tenkte det var lurt å få noen kommentarer før jeg trykker på bestill. Lurer kanskje mest på hovedkort. Føler meg ganske i mørket når det kommer til intel-hovedkort og chipset. (er egentlig AMD-entusiast). Handlevogna ligger vedlagt i .xlsx FINAL 3.xlsx Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 har satt sammen en rigg.. Er egentlig ganske fornøyd med sammensetningen, men tenkte det var lurt å få noen kommentarer før jeg trykker på bestill. Lurer kanskje mest på hovedkort. Føler meg ganske i mørket når det kommer til intel-hovedkort og chipset. (er egentlig AMD-entusiast). Handlevogna ligger vedlagt i .xlsx Ser veldig bra ut, men hva skal PCen brukes til? Antar at du skal spile, i så fall vil jeg anbefale AMD HD 7970 Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Ser veldig bra ut, men hva skal PCen brukes til? Antar at du skal spile, i så fall vil jeg anbefale AMD HD 7970 ikke tenkt å gå noe som helst over dette budsjettet. Blir nok hovedsaklig film. viktig at den er ganske lydløs.. derrav direct CU II nvidia... har dessuten lest mye om at nvidia gir mest for pengene hvis man ikke skal spille på så høye oppløsninger? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 AMD gir mest for pengene ATM Hva med 7950? koster ca. 250,- mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå