teb1986 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Hei Har en HTPC stående som hovedsaklig blir brukt til film, PVR og litt Steam big picture. Kjøpte meg nettopp en trådløs X-box kontroller m/ receiver til HTPC'en og ser den fungerte ut av boksen til STEAM (dah) samt XBMC (FRODO RC3) Sitter nå og vurdere om jeg skulle kjøpe meg en X-Box fjernkontroll men tørr ikke før jeg vet at den funker på samme måte som kontrollerne. Ville tenke meg at dette ville være en perfekt fjernkontroll til å styre min HTPC, så kan jeg slippe IR tullet. Noen her som sitter med erfaringen som kan bekrefte at dette funker? Jeg kjører Win8 PRo. Andre er om "tastatur" til xbox kontrollere funker til PC? Veldig slitsomt å sitte med D-pad å skrive med Takker og bukker for alle svar. Endret 26. januar 2013 av teb1986 Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Bumper igjen. Ingen erfaringer her? Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Kjøp fra en butikk som har full returrett i x antall dager. F.eks. Elkjøp som har 30 dager ful returrett. Hvis det ikke funker så returnerer du det bare tilbake og får pengene tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå