FuglFøniks Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Kan noen hjelpe meg med å finne de ideelle innstillingene (cl_rate, cl_updaterate, cl_cmdrate ++) i cs til Ngt Bravo? (850kb/sek linje) Jeg har følgende PC: CPU : AMD Athlon XP 1800+ 1,53 Ghz. Skjermkort: Nvidia GeForce 2 MX400 64 MB Resten trenger dere vel ikke å vite... Har falt extremt mye ned i fps i det siste, og frykter at noe er galt/ødelagt. Fps har aldri vært noe problem, hat holdt seg i 99.9/100 eller ihvertfall over 90, men nå havner den ofte helt nede i 50/60, når det skjer mye. Skal kjøpe ny PC når jeg har råd, blir vel om 3 måneder...¨ Hjelp mottas med TAKK. mvh. P@yNe Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 F:Counter-Strikecstrike.exe -console -noforcemparms -noforcemaccel legg til det der i egenskaper på snarveien til counterstrike, det hjelper enormt på aimen hvis du bruker windows xp. last ned hi-fps modeller og fjern våpen skinsene og chatte-tekst ifra spillet og sett oppløsningen til 640x480 hvis du vil ha mere fps. Lenke til kommentar
Grisegutt Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Eg vil ha ENDA mer fps... Du vet når du skyter i veggen sant, så kommer det støv på en måte. Eg vil ha vekk dette. Eg har problemer i maps som aztec spesielt. Har problemer når det er mye skyting. Smoke er også et problem, men det er ikkje så altfor ofte. Eg vil helst fikse min fps Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 -noforcemparms? hva gjør den? Lenke til kommentar
Stealth Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Bruk OpenGL for å ikke lagge i smoke.. <.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå