audunms Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Foodspotting lar brukerne dele bilder av hvordan restaurantmaten <i>egentlig</i> ser ut. Test: Foodspotting Lenke til kommentar
Telespesialisten Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Nå kan alle legge ut bildene av maten sin på Foodspotting istedet for å legge det ut på Facebook. Goood Bless! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Bare vent. Det dukker nok opp en "Del på facebook"-knapp. Om noen måneder rauser det inn med middagsbilder. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Kjekk app ja. Får de i gang aktiviteten ellers i landet så blir det bra. Bare vent. Det dukker nok opp en "Del på facebook"-knapp. Om noen måneder rauser det inn med middagsbilder. Huzzah! Passer så godt sammen med alle andre se-så-flott-vi-har-det bilder og kommentarer som feks "faen jeg hater denne dagen/verden. Ikke spør", "Syk igjen. Lei snufsingen", "kom hjem til romantisk ferdiglaget middag. er så forelsket", etc, etc... Endret 26. januar 2013 av Bilael Lenke til kommentar
Lysvesen Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Aner jeg en viss bitterhet i de tre ovenstående innlegg? Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Ikke fra meg hvertfall. Hvorfor skulle det være en "bitterhet" i innlegget mitt? Må vel være lov å irritere seg over innlegg og sånt på facebook uten å være bitter eller sjalu; eller? Lenke til kommentar
Lysvesen Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Ikke fra meg hvertfall. Hvorfor skulle det være en "bitterhet" i innlegget mitt? Må vel være lov å irritere seg over innlegg og sånt på facebook uten å være bitter eller sjalu; eller? Jo, det er vel kanskje det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg