MercedesMotor Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hei, Bilen min vil ikke starte, jeg er 95% sikker på at det er starteren og hørte fra en mekaniker at det kan hjelpe å slå svakt på starteren for å få den til å fungere igjen (midlertidig). Men hvor ligger nå den? og evnt. noen som vet hva prisen er for startmotoren? Er en W212, 2010 mod. E220 Diesel/Automat. Lenke til kommentar
Telespesialisten Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Er det strøm på batteriet? lenge siden du har byttet olje? Lenke til kommentar
Telespesialisten Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 du kan også sjekke blekka i bilen:) Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Nok strøm, har testet med startkabler også. Service er overdue by 1700 km, skal inn på service snart, men det er fulgt opp med service hele veien. men hva er blekka? Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Antar "Telespesialisten" mener brukerhåndboken. Jeg tviler på at den hjelper deg så mye. Service tviler jeg på hadde funnet feil på starter. Startmotoren finner du som regel ved å følge plusskabelen fra batteriet (ofte minuskabelen også). En tykk gren av denne havner på starteren. Kan du beskrive hva som skjer når du vrir om nøkkelen? Ole Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Kommer en svak klikke lyd fra motorrommet og det er alt. fikk også høre at på denne bilen så er starteren godt gjemt så nå venter jeg på falken Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hvor den nøyaktig ligger vet jeg ikke, men jeg kan garantere at den ligger skrudd fast i girkassen slik at den ligger langs motoren og skal være ganske enkel å finne. Du må bare lete på forsiden og baksiden av motoren. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Det er ikke noe plass foran eller bak motoren. Den er tett pakka så jeg ga opp tilslutt. Men nå er den uheldigvis hos Bertel o Steen, får vel bare vente på regningen. Lurer på hva det vil koste :S Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Bilen voldtokk meg i lommeboka! Var en sikring som var gåen -.- fikk den gratis fra Bertel O Steen. Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Godt å høre at det var en bagatell. Takk for tilbakemelding! Ole Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Sikring til startmotoren? Om bilen har manuelt gir kunne du trillet den i gang. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Denne bilen kom heldigvis ikke i manuell. En bil med stjerne kan ikke ha manuell (tenker ikke på de eldre stjernene) Endret 28. januar 2013 av MercedesMotor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå