Gå til innhold

[Løst] Ny TV 50 tommer +

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg hadde en LG 3D tv av typen: LG 47" 3D LED Smart-TV 47LM760T og var UTROLIG fornøyd med bildekvaliteten. Synes dog 3d var litt "oppskrytt" unnskyld meg :) hehe. Så jeg trenger en annen tv. Har sett litt rundt på andre 47 tommere og det er en del uten funksjonen 3d. Selv om Smart tv er å foretrekke,er ikke det et must!

De jeg har sett på hittill er:

Thomson 55" LED-TV 55FU4243

Philips 50" LED-TV 50PFL3807T

Sony 46" 3D LED Smart-TV KDL-46HX75G

Vil en av disse tvene gi like bra bildekvalitet og flyt som LG'en? Isåfall, så ønsker jeg det :) Den har 200hz og 800 clear motion (vet ikke helt om det er 800hz da:P ..nei?)

Kom gjerne med tips :)!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg hadde en LG 3D tv av typen: LG 47" 3D LED Smart-TV 47LM760T og var UTROLIG fornøyd med bildekvaliteten. Synes dog 3d var litt "oppskrytt" unnskyld meg :) hehe. Så jeg trenger en annen tv. Har sett litt rundt på andre 47 tommere og det er en del uten funksjonen 3d. Selv om Smart tv er å foretrekke,er ikke det et must!

De jeg har sett på hittill er:

Thomson 55" LED-TV 55FU4243

Philips 50" LED-TV 50PFL3807T

Sony 46" 3D LED Smart-TV KDL-46HX75G

Vil en av disse tvene gi like bra bildekvalitet og flyt som LG'en? Isåfall, så ønsker jeg det :) Den har 200hz og 800 clear motion (vet ikke helt om det er 800hz da:P ..nei?)

Kom gjerne med tips :)!

Du er utrolig fornøyd med TV'en du har, men tenker at 3D er oppskrytt. Derfor må du ha ny?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, ja. Panasonic er best på plasma. Skjermene deres er helt rå.

Mellomklasseserien deres for 2013 er lik som toppmodellen i 2012. :D

Regner med du kjøpte en av modellene i mellomsjiktet? Dvs. at du fikk tilsvarende fjorårets toppmodell og litt til. :D

Går du til FlatpanelsHD.com så finner du optimale instillinger til TV-en din. :) Skal være i testen. Da går du til recommended, blar ned til du finner skjermen og trykker på den lille v-en under kolonnen "test" eller noe sånt. Ligger litt gjemt. Kan hjelpe deg å finne det hvis du ikke ser den. :)

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...