Arnagorn Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hvilken av disse to ville dere valgt? http://www.netonnet.no/art/data/laptop/bruksomrde/spill/msi-gt700nd-271ne/174873.6039/ http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=768382 Er vel de to beste tilbudene i "value for money klassen", som jeg klarer å finne hvertfall... Multicom er uaktuell for min del p.g.a. design :-) Lenke til kommentar
KongElg Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 den serin av msi har jeg selv.. storfornøyd aldri hatt bedre pc så msi her! Lenke til kommentar
Skyggefal Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg liker Asus serien, veldig god kjøling og design. Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Har den asus serien selv (15" riktignok men), og den veldig god. - Veldig kjølig, sjeldent over 40 pluss på det varmeste delen av overflaten (Som er på et sted du aldri har hendene). Behagelig å ha henda på under lengre sessions. - Kult design, hvis man liker det litt nerdy Og en hel del andre ting, som baklyst tastatur, god skjerm etc. De maskinene der er relativt like hva angår ytelse, men på et sånt budsjett ville jeg gått for den med best kjøleløsning, aka asusen Edit: Så nå at den asusen har en 256 gb ssd, mens msi'n har 2x 64gb.. Det er nok plass på begge, men til en lavere pris så blir fort den asusen mer fristende da. Endret 29. januar 2013 av fiskerdigg Lenke til kommentar
mads96 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Msi modellen har jo faktisk 675m gpu så jeg ville ha gått for den selv jeg synes at asus er et bedre merke generelt. Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Msi modellen har jo faktisk 675m gpu så jeg ville ha gått for den selv jeg synes at asus er et bedre merke generelt. Vel, jeg tror personlig ikke at ytelsen mellom 675 og 670 er stor nok til å justifisere bedre kjøling samt større ssd + lavere pris, men det blir opp til kjøper å vudere Lenke til kommentar
Arnagorn Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Takker for svar folks! Dessuten er skjermkortet i asusen MX mens MSI'n har M! Nei, jeg gikk for G75'n gitt...bestillt fra MPX nå...satt ned til 13490 så det gjorde det for min del :-) Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Takker for svar folks! Dessuten er skjermkortet i asusen MX mens MSI'n har M! Nei, jeg gikk for G75'n gitt...bestillt fra MPX nå...satt ned til 13490 så det gjorde det for min del :-) Gratulerer med ny data, gjerne post litt om hvordan den funker etc når du har hatt den i bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå