FuglFøniks Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Skal snart kjøpe ny PC. Trenger tips for hvilke nettbutikker jeg skal velge. Har tenkt på følgende butikker: www.komplett.no www.microplex.no ...og kanskje mpx.no istedet for komplett. Hva bør jeg velge? Microplex skal uansett være med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 mpx.no foretrekker jeg helt klart foran komplett.. har aldri opplevd så god kundervice som hos mpx. så jeg vil helt klart anbefale dem. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 mpx og microplex ja Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Vel, min favoritt er Psdata,spes når det angår service. Men må legge til at i den senere tid har jeg fått utmerket service hos komplett også, microplex bruker jeg kun når jeg ikke finner det jeg trenger hos andre, dette fordi dem har høye priser,tar ekstra gebyr og er veldig vanskelige når det gjelder reklamasjon/angrerett. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Komplett.no Bra service og rask levering Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Mpx og psdata... pga service, pris og muligheten å handle med betalingskort. Lenke til kommentar
sverreco Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Ikke komplett, ikke mpx, ikke den tredje jeg ikke husker navnet på. Prøv databutikken.com/no pga deres priser. Sparer 500 kr på å snart kjøpe shøtl sn41g2. Den er svensk, men har en avd i norge. Men hvis du vil betale mer for litt sørvis kan du velge komplett.no.. Jeg har forsåvidt ikke noe å utsette på søvisen til databutikken.com/no siden jeg ikke har behøvd noe sørvis. Ja kan jo ta med et smil: Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg er veldig glad i komplett.. har alltid fått god service der.. PSdata derimot har jeg ikke noe til overs for.. de virker for arrogante mot kundene sine slik jeg opplever dem.. Magnus Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Komplett.no, MPX, microplex.no og PSdata.no er alle kjent for å ha god service og rask levering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå