Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forbedre kontakten med jenter, starte forhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg er 19 år nå, og det er noe som har plaget meg veldig lenge. Jeg har aldri vært i et forhold, noe jeg lenge har ønsket. Jeg har hatt noen få foreleskelser, der disse gjerne har ført til flørt, (den ene stoppet pga hun måtte flytte pga studier) de andre har det bare ført til vennskap. Jeg har heller ikke hatt spessielt mye fysisk kontakt med jenter på fester osv (jeg festet ikke før jeg ble 18 heller da..). Den ene og første gangen jeg faktisk hadde det, var det selvsagt med ei som var så full at hu knapt klarte å stå på beina.

Jeg anser ikke meg selv som en lite attraktiv person, gjerne gjennomsnittlig/litt over. Personlighetsmessig er jeg ernergisk, utadvendt og delvis morsom. Dette er også omstendigheter som gjør at jeg ikke helt forstår hvorfor jeg ikke har hatt noe flaks med det motsatte kjønn. Jeg tror selv at grunnen til det, er at jeg bor på et tettsted der praktisk talt alle kjenner alle. Så dette gjør at dersom jeg får god kontakt med ei jente, er dette allerede en venn, eller en venns venn, som gjør dette veldig vanskelig. Jeg har også slitt tidligere med å se forskjell på vennskap og flørt. Noen tips her?

Det jeg egentlig lurer på er hva jeg kan gjøre for å få mer kontakt med jenter, og hvordan ta steget videre fra flørt til noe mer? Anonym poster: 20bb32a652db175041625f6c4e662ccb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei alle sammen!

Jeg er 19 år nå, og det er noe som har plaget meg veldig lenge. Jeg har aldri vært i et forhold, noe jeg lenge har ønsket. Jeg har hatt noen få foreleskelser, der disse gjerne har ført til flørt, (den ene stoppet pga hun måtte flytte pga studier) de andre har det bare ført til vennskap. Jeg har heller ikke hatt spessielt mye fysisk kontakt med jenter på fester osv (jeg festet ikke før jeg ble 18 heller da..). Den ene og første gangen jeg faktisk hadde det, var det selvsagt med ei som var så full at hu knapt klarte å stå på beina.

Jeg anser ikke meg selv som en lite attraktiv person, gjerne gjennomsnittlig/litt over. Personlighetsmessig er jeg ernergisk, utadvendt og delvis morsom. Dette er også omstendigheter som gjør at jeg ikke helt forstår hvorfor jeg ikke har hatt noe flaks med det motsatte kjønn. Jeg tror selv at grunnen til det, er at jeg bor på et tettsted der praktisk talt alle kjenner alle. Så dette gjør at dersom jeg får god kontakt med ei jente, er dette allerede en venn, eller en venns venn, som gjør dette veldig vanskelig. Jeg har også slitt tidligere med å se forskjell på vennskap og flørt. Noen tips her?

Det jeg egentlig lurer på er hva jeg kan gjøre for å få mer kontakt med jenter, og hvordan ta steget videre fra flørt til noe mer? Anonym poster: 20bb32a652db175041625f6c4e662ccb

http://www.dagbladet.no/2013/01/25/tema/klikk/helse/samliv/sjekking/25436302/

Lykke til.

Lenke til kommentar

Det er jo bare det å si at du er interessert i noe mer enn vennskap det?

Det er i hvert fall det jeg gjør.. Også pleier jeg å ta det derfra, det er ikke alle som er interesserte og sånn er det bare.

Du må nok prøve og feile endel ganger, men det burde ikke stoppe deg. Og har du den tedensen til å bli klengete og mase så ville jeg lagt fra meg det.

Ellers så må du bare være søkende og intinativtakende så tror jeg det skal gå bra. Og du har lang tid på deg før du trenger å tenke på at du MÅ ha ei dame nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det vet jeg ingenting om, men du har kanskje rett.

Har du ikke vært på utsia døra? Har du ikke tilgang til internett utenom diskusjon.no? Faktisk selv om dette er tilfelle så VET du at det sitter tusenvis av menn som ikke får seg noe. Men hvis EN jente sier hun vil ha pikk så står det 100 menn klare. Det er aldri slik andre veien. Slutt å gjøre deg til!!

Lenke til kommentar

Har du ikke vært på utsia døra? Har du ikke tilgang til internett utenom diskusjon.no? Faktisk selv om dette er tilfelle så VET du at det sitter tusenvis av menn som ikke får seg noe. Men hvis EN jente sier hun vil ha pikk så står det 100 menn klare. Det er aldri slik andre veien. Slutt å gjøre deg til!!

Nei, jeg går ikke ut døra. Og det er faen ikke så lett for jenter heller, så slutt å gjøre deg til et offer.

Jeg vet faktisk ikke det, fordi de kompisene jeg har får seg jenter når de vil. Så, jeg vet ikke.

Lenke til kommentar

Nei, jeg går ikke ut døra. Og det er faen ikke så lett for jenter heller, så slutt å gjøre deg til et offer.

Jeg vet faktisk ikke det, fordi de kompisene jeg har får seg jenter når de vil. Så, jeg vet ikke.

Hvis du vil ha Tity Jr. i rompa så bare send PM :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

reddit.com/r/seduction - les postene som er i "sidebaren". Seriøst, det kommer til å hjelpe deg STORT.

Haha, meget skeptisk! Alle som påstår å ha en åpenbarisk løsning på et dameproblem har misforstått hva et forhold dreier seg om. Beklager Nittutt, du er en av de jeg mener ofte har gode meninger, men her syns jeg du er på jordet.

Lenke til kommentar

Haha, meget skeptisk! Alle som påstår å ha en åpenbarisk løsning på et dameproblem har misforstått hva et forhold dreier seg om. Beklager Nittutt, du er en av de jeg mener ofte har gode meninger, men her syns jeg du er på jordet.

Jeg er helt enig. Åpenbariske løsninger er sjeldent veldig gode. Poenget med linken jeg postet er at det er mange som har skrevet ting som man kan ta med seg videre. Hvis man tar det man leser med en klype salt så kan man hente ut informasjon som forbedrer sin situasjon.

Jeg så bare inget poeng for meg å skrive ned masse når det finnes så mye der ute som gjelder for akkurat den situasjonen TS befinner seg i : )

Forføring, flørting og "sjekking" handler om det samme som det å prøve å få seg en kjæreste. Man må forbedre seg selv og utstrålingen man sender til det punktet der det motsatte kjønn finner en uimotstålig : )

Lenke til kommentar

Tulleartikkel. Man skal ikke være falsk om man er ute etter et forhold.

Det som står i siste avsnitt i den høyest rangerte kommentaren er det som har fungert best for meg i de aller fleste situasjoner:

"Aldri tenk på sjekking, vær deg selv, vær sosial. Thats it. Alt annet blir bare påtatt og patetisk."

Vel vel... Nå er det jo forskjell på hvilke resultater man er ute etter. Er man ute etter konsistente resultater så er det nok nødvendig å utføre "sjekking" (da med litt kunnskap om feltet). Ellers så funker det nok å bare være sosial, man ender opp med en til slutt : P

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du har jo allerede noe i boks, nemlig det at du kan relativt lett komme i kontakt med jenter. En del sliter jo med at de ikke vet hvor de skal møte noen av det motsatte kjønn. Utseende ditt er tydeligvis helt greit, og da er ikke det noe problem heller. Mange jenter bryr seg ikke så mye om dette, ihvertfall ikke iforhold til mange gutter. Jeg vil si at du må kanskje gå fra å være litt passiv til å bli mer aggressiv. Med det mener jeg ikke å gå ut på byen å prøve seg på alt, men hvis du f.eks kommer i en samtale med ei du liker, hvorfor ikke si det du sier i første avsnitt? Det tror jeg ei jente vil se på som positivt, at du "åpner" deg, og hu vil sikkert tenke i andre baner enn vennemateriale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...