nasse222 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 HEi. Etter en virus jeg fjernet med Malware bytes, så sluttet musen å virke ? Bruker nå trådløs mus. Noen ide om hvorfor dette har skjedd? Det er jo noe viruset må ha gjort, f.eks forandret en innstilling, men har vært gjennom alle instillinger og oppdateret driver osv.. Kommer ikke på flere valg, noen som har tips ? Ikke sikker på om jeg postet i rett forum nå, men... -Takk Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Avinstallere driveren til musen. Det er vel touchpad i ditt tilfelle? Og så finner du drivern på nettet og installerer den fra scratch. Om dette ikke virker så setter du maskinen til factory default. Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Avinstallere driveren til musen. Det er vel touchpad i ditt tilfelle? Og så finner du drivern på nettet og installerer den fra scratch. Om dette ikke virker så setter du maskinen til factory default. 'takk, men er ikke helt med på noe.. Ahr avinstallert og oppdatert driver. Det funket ikke. Installere fra scratch . Hva mener du med det?.. Det samme som jeg nå har gjort? Hvordan sette til "Factory default " Takker hjerteligst ! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 'takk, men er ikke helt med på noe.. Ahr avinstallert og oppdatert driver. Det funket ikke. Installere fra scratch . Hva mener du med det?.. Det samme som jeg nå har gjort? Ja, det var det jeg mente. At du har fjernet rester etter gammel driver. Hvordan sette til "Factory default "Hvor finner jeg dassen i huset mitt? Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 (endret) Takker for svar Geri_hk , skal gjøre et forsøk. Endret 27. januar 2013 av nasse222 Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 27. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2013 Tro jeg rett og slett må bite i meg at det er ødelagt, at det var tilfeldig at det skjedde samtidig med virus problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå