KriegenBass Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Tipset gamer.no om et spill som heter Ravaged for en tid tilbake. Ser at det ikke har vært noen dekning fra redaksjonen, samt at å skrive dette innlegget er meget vanskelig. Får ikke logget inn via Chrome og redigering i IE er noget vanskelig. Er det så at gamer.no er kun for mainstream og konsoll spill? Ser de har dekket bla. FTL og Steambox så jeg lurer litt på hva som skjer her. Personlig kunne jeg like gjerne sett på level up på dbtv for den samme informasjonen siden gamer.no ofte er veldig trege med anmeldelser. Er dette en side som kun er ute etter klikk? Her har vi faktisk noe som kunne vært bedre enn COD på PC, men det ser ut som de sliter litt. Bla. grunnet manglende medie dekning. Er det faktum at det er PC exclusive grunn til at gamer ikke nevner det i det hele tatt? Jeg skulle ønske at gamer fulgte PC spill litt nærmere og ikke bare blogget på nynorsk om da de var små shitkids og spilte på "atari". Ingen i gamer er gammel nok til å være oldschool. Spillet er på Steam og koster en slikk og ingenting, basert på unreal engine og er alt et PC spill burde være i dag. http://www.2dawn.com/ < tidlig alpha spillet er nå i PROD eller RELEASE! Shame on you, gaymer.no - 100 år gammel gamer. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 fuck hvorfor solgte jeg gaming-pc-en min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå