Old Game Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Kjører en eldre mazda (97 modell) men har nå i et halvt år eller muligens opp mot et år slitt med hyling fra viftereima. Har kjøpt reimspray på biltema, men det hjelper ikke mye. Har dog ikke sprayet mye heller, særlig ikke nå som det er så jævla kaldt. Går seg til når bilen blir varm, men er litt leit å vekke halve nabolaget på kvisten hehe. Har jeg rett hvis jeg mener at dette ikke er noe å stresse med? Annet enn at det er irriterende, så er det ikke "uforsvarlig" å rulle med en slitt viftereim? Studerer for tiden og har ikke jobbet siden i høst, så har ikke akkurat mye å rutte med og en tur på verkstedet har jeg ikke budsjettert med.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Uten å vite nøyaktig hvor bra det er så kan jeg opplyse om jeg rullet rundt med skrikende viftereim i mange år med min gamle KIA. 1 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 vell. bytt selv. viftreima koster da ikke så mye. er det multireim på den? som driver alt? eller er det en egen reim? er egentli ikke "viftreim" på en så "ny" bil. er reima som driver rundt acpumpa hvis man har, og servopumpa og dynamoen. sååå hva mede å bytte den selv? er en smal sak. koster da ikke mere enn 200 kr tipper jeg 2 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Du burde bytte den, det er ganske lett. Du må bare huske å ta bilde får å se hvordan den skal stå så må du slakke strammehjulet så du skal få den av 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Har du automatisk strammer et det bare å bytte den, har du manuell strammer er det bare å stramme den (med mindre den er gåen, da bytter du den å så strammer du den) Er en smal sak, ikke noe man drar på verksted for å ordne uansett hvor lite peiling man har på bil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå