AvidGamer Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 (endret) Det er vedkommende som har hatt det samme som har blitt bra igjen og vet hva han skanner om som ikke bare googler seg igjennom ting. Å være så sadistisk at du håper at vedkommende har det mere alvorlig enn antatt for at du skal få rett blir rett og slett dumt... Natural selection sier jeg. Vi trenger ikke mer idioter i verden. OP virker ganske idiot å ikke gå til lege, han er sikkert bare redd å vise penis til legen. Så ja, jeg håper vi slepper at han sprer genene videre ut i verden. Stygt sakt? Ja, det er det, men det er sånn jeg tenker nå ut av frustrasjon. At et forum kan være så errogant og ikke anbefale OP å gå til lege. Med mindre en av dere har medisinsk bakgrunn, føler jeg at de bør ikke gi råd på et slikt sensitivt skade/ulykke. OP kan få indre infeksjoner dersom skaden har spredd seg til urinrøret, og nettopp det han forklarer er det de forteller om disse skadene hvis du går til legewebsider og leser litt. Alle anbefaler å gå til legen. Mulig jeg er litt på kanten her nå, beklager, men jeg pleier å si ting rett ut. Endret 13. februar 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2013 Har skjedd med meg før, og jeg gikk faktisk til legen for å være sikker. Ikke noe å være flau for, er ikke første penisen han/hun ser... Det han sa til meg var at jeg ikke kunne ha sex på 2 uker, måtte vaske såret godt hver dag og smørre på en krem som heter Brudiline 1-2 ganger daglig tror jeg det var. Det ble helt fint igjen etter en og en halv uke/2 uker eller noe slikt, og da er det bare til å kjøre på med puling igjen... Du får heller klare deg en liten stund uten, og være sikker på det er grodd skikkelig, ikke like trivelig hvis du gjør det for tidlig og den ryker igjen, for det gjør jævlig vondt. Anonym poster: 6ba1e25e960101b2292d535a07214666 Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 20. februar 2013 Del Skrevet 20. februar 2013 Skjedd her og. Tok tiden til hjelp og etter en uke uten noe som helst aktivitet der var alt bra. Lege ble vurdert, men jeg valgte å selv se hvordan det gikk seg til og det gikk helt fint. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 21. februar 2013 Del Skrevet 21. februar 2013 Orker ikke å lese gjennom alle poster her - men kjenner flere som har gjort akkurat det samme. Stikk til lege og sørg for å få sjekka såret, men i det store og det hele så er det ingen alvorlig sak. Etter samtale med en kompis for lenge siden så fikk jeg opplyst at den eneste funksjonen strengen har er å sørge for at det ikke det ikke lekker urin av penis under samleie (usikker på om dette faktisk stemmer, men det er nå det jeg har hørt). Vet om flere som har fått den påsydd, men vet også at flere har valgt å la den være avrevet og at alt fungerer helt fint i etterkant. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg har fått ett arr nede ved lillemann, og det gjør at forhuden er blitt "trangere"; strengen gjør vondt når penis ererigert og jeg prøver å ta ned huden. Mener jeg leste om en krem som kunne gjøre forhuden "lengre". Jeg har veldig lite lyst til å dra til legen. Anonym poster: 9b2db875eb79f790e58e6ead74a70bac Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Helt normalt dette - ingenting å bekymre seg for. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2013 Joda, men hvordan får jeg bort smerten ved strengen? Uten legebesøk.. Anonym poster: 9b2db875eb79f790e58e6ead74a70bac Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg også lurer litt på åssen man kan gjøre den litt løsere, da jeg ikke får forhuden bakover like lett i erigert tilstand som i slapp. (Begynner å stramme noe helt jævlig, er fryktelig irriterende...) Anonym poster: 4fd68e9634262d655b662c3874a677ad Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Inngrep hos legen. Vanligvis skal slike inngrep tas om forhud eller streng fortsatt er stram i 6-7 års alderen, da det for noen blir ekstremt plagsomt etterhvert. I den alderen kan man også stå i dusjen og tøye og dra for å gjøre huden mer elastisk og dermed unngå inngrep, men nå er det nok veldig sent. Dra til legen, er bare et lite snitt og alt blir så mye greiere. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Desverre er jeg ikke 6-7 år gammel, hehe. Men det vil si at LEGEN kan ta et snitt i den strengen, eller vil h*n bare sende meg videre innover i systemet? Anonym poster: 4fd68e9634262d655b662c3874a677ad Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Din fastlege vil ikke gjøre inngrepet. Du går til legen og forklarer problemet og han vil videreformidle dette til nærmeste sted som utfører kirurgi. De vil sette en dato og et tidspunkt for deg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Desverre er jeg ikke 6-7 år gammel, hehe. Men det vil si at LEGEN kan ta et snitt i den strengen, eller vil h*n bare sende meg videre innover i systemet? Anonym poster: 4fd68e9634262d655b662c3874a677ad Jeg tror han mente 16-17 år. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 Jeg forstår. Litt rart at ikke bare legen kan kutte over den strengen, hadde forstått det om det var å operere for trang forhud, men det er vel kanskje samme greia? Anonym poster: 4fd68e9634262d655b662c3874a677ad Jeg som akk posta, får ikke redigert. Men er det en annen måte å ordne dette på? Synes noen pratet om noe hydrokortison eller noe sånt? Jeg får strekt den over om jeg strever litt, men den går IKKE lenger ned enn akuratt ved penishodet-kanten, med mindre den er i slapp tilstand. Er det så ille at man må dra til legen med dette? Anonym poster: 4fd68e9634262d655b662c3874a677ad Jeg som akk posta, får ikke redigert. Men er det en annen måte å ordne dette på? Synes noen pratet om noe hydrokortison eller noe sånt? Jeg får strekt den over om jeg strever litt, men den går IKKE lenger ned enn akuratt ved penishodet-kanten, med mindre den er i slapp tilstand. Er det så ille at man må dra til legen med dette? Anonym poster: 4fd68e9634262d655b662c3874a677ad Lenke til kommentar
nosync Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 (endret) Ja, du bør utentvil dra til legen. Hadde du gått til lege fra starten av, som det ble foreslått, hadde du helt sikkert ikke hatt dette problemet du nå har....håper seriøst at du lærte noe av dette. Endret 6. mars 2013 av nosync Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 Tror du blander meg og TS, men, men. Anonym poster: 4fd68e9634262d655b662c3874a677ad Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Tror du blander meg og TS, men, men. Anonym poster: 4fd68e9634262d655b662c3874a677ad Skal mye til for å unngå det. Hvorfor ikke poste som vanlig bruker? Skal du bare hjelpe, er det ingenting farlig, med mindre alle vennene dine er her. Dra til legen, det er det du må gjøre. Det skader ikke, og det tar ikke mye tid å ta en sjekk i hvertfall. Lenke til kommentar
bornfree Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Man kan kutte strengen selv. Google "frenulum tying". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå