AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hei. Jeg og kjæresten min skulle ta en kjappis, og jeg kunne kjenne hun var våt, og jeg var klar for å sette den inn i vagina. Så skjedde det utenkelige - det var ikke vått der, jeg var utrolig tørr på kuken, og jeg gjorde det hardt inni henne. Jeg angrer så fælt. Jeg kjente ett plutselig stikk, og tok den ut og så så utrolig mye blod. Jeg fikk panikk, men heldigvis roet kjæresten min meg ned, og vasket såret grundig med våtservietter. Det svir ganske mye etter jeg har tisset, og det er rett og slett ubehagelig å tenke på såret.. :/ Er det noen her som vet hva jeg kan gjøre for å få bort en del av smertene, og vil strengen vokse tilbake igjen? Jeg er så utrolig paranoid. Værsåsnill å svar fort. Anonym poster: 9b2db875eb79f790e58e6ead74a70bac Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Herregud mann! Gå til legen! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Dra til legen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Vask to ganger daglig med sterilt saltvannsoppløsning (enten kjøp på apoteket eller lag selv (kok opp vann, tilsett en kvart teskje salt uten jod per 2,5dl)) og bruk tida til hjelp. Mot smertene kan du ta ibux. Ta gjerne multivitaminer. Da gror sår raskere. Og det er ingen fare. Det har skjedd meg også. Tar ikke så lange tida før du er tilbake i fullt vigør igjen. La snoppen få fred fra runking og puling til det har begynt å gro skikkelig. 5 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hva er egentlig poenget med strengen? Er jo mer irriterende enn omvendt... 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2013 Hei! Jeg er tilbake, og såret har grodd litt; eller, det svir hvertfall ikke for hver bevegelse jeg tar. MEN, om jeg drar forhuden for langt bak, svir det og begynner å blø; noe som gjør det vanskelig å gjøre rent. Har nok vært litt sen med det saltvannet (er usikker på hvordan jeg skal kjøpe), så jeg og kjæresten min skal på apoteket å kjøpe imorgen, og hun sa hun skulle hjelpe meg å få det på. (Fordi jeg overreagerer når det begynner å svi, så jeg klarer det ikke selv). Jeg klarer dra forhuden til det punktet hvor jeg kan se hele hodet mitt. Men ikke lengre, og jeg ser at jeg har mye forhud til overs, så jeg tror ikke det har blitt trangere. Hva kan jeg gjøre? Takker for alle svar! Anonym poster: 9b2db875eb79f790e58e6ead74a70bac Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Du må få antibiotika av legen, er helt utrolig at du lar det gå 3 dager og du forsatt får blødninger. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Blødningene var bare ett resultat på at jeg dro forhuden litt for langt ned, litt for fort. Men nå har det ikke blødd i det hele tatt, og såret svir ikke så mye. (Med mindre jeg presser rundt penis). Anonym poster: 9b2db875eb79f790e58e6ead74a70bac Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Du må få antibiotika av legen, er helt utrolig at du lar det gå 3 dager og du forsatt får blødninger. Få antibiotika uten noen infeksjon? Er du for overbruk av antibiotika? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Bare for å si det; jeg har ikke fått infeksjon. Anonym poster: 9b2db875eb79f790e58e6ead74a70bac Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Hva kan jeg gjøre? Takker for alle svar! Anonym poster: 9b2db875eb79f790e58e6ead74a70bac Hvis ikke det oppstår noen komplikasjoner er alt du trenger å gjøre å rense og la den være i fred.Sterilt saltvann selges på apoteket som NaCl 0,9%. Ofte som øyeskyllvann, men fås også i større flasker. Står vanligvis i hyllene så man trenger ikke spørre. Jeg hadde bare laget det selv. Det er det jeg bruker når jeg renser nye piercinger. Så slapp av og ta tida til hjelp. Hvis den blir mørk rød og ser betent ut kan du ta en tur til legen, men jeg tviler på det blir nødvendig. Sår i det området gror veldig godt. Få antibiotika uten noen infeksjon? Er du for overbruk av antibiotika? Må bare stemme i denne. Det er slikt som dette som gjør at bakterier blir resistente. Endret 29. januar 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Jeg skulle til å lage saltvann, men kjæresten min stoppet meg fordi hun var redd jeg skulle gjøre noe galt; og kanskje gjøre det værre. Anonym poster: 9b2db875eb79f790e58e6ead74a70bac Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Skal godt gjøres å gjøre det verre egentlig. Rensing er bare bra. En kvart teskje salt til en kvart liter vann. Det har jeg brukt til sår, til piercinger og til rense scarification. Aller helst bruke havsalt, men vanlig salt uten jod funker også fjell. Endret 30. januar 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Ville bare updatere her med ett nytt problem som oppstod idag.. Såret ser helt utgrodd ut, og jeg kan dra forhuden NESTEN helt ned uten at det gjør vondt når den er hard. Så jeg og kjæresten min prøvde å ha sex igjen idag (siden jeg har klart å runke tidligere), men jeg klarte det ikke fordi det gjorde vondt når den var inni henne, og hun var ganske våt fra før. Den blir også slapp nå med ENGANG jeg tar den ut av buksa om den er hard; jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror det er fordi jeg tenker på at det skal gjøre vondt eller at strengen skal revne igjen.. Kan noen hjelpe meg? Anonym poster: 9b2db875eb79f790e58e6ead74a70bac Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Kan noen hjelpe meg? Anonym poster: 9b2db875eb79f790e58e6ead74a70bac Ja. Legen. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Du og det maset med legen! Lenke til kommentar
RWS Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Strengen leger seg selv den... Det gjorde den på meg og det har den gjort på alle andre jeg har snakket med også... Går det betennelse i såret så er nok legen lur å oppsøke, ellers er det bare å vente til det går over av seg selv..... De aller fleste opplever at strengen ryker da, så det er helt normalt... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Du og det maset med legen! Ja huff, så dumt å faktisk snakke med en som jobber og har utdanning innen medisin. Mye bedre å høre på folk på et forum full av "jeg vet alt" holdning og som Googler til seg alt. Faktisk, nå håper jeg at det er langt mer alvorlig enn antatt. Endret 11. februar 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Jeg fikk en liten rift i strengen i sommer, men hadde kjæreste som skulle reise å være borte lenge så jeg ga faan og fortsatte med samleie. Det var helt sinnssykt vondt når jeg penetrerte, men om jeg ventet litt før jeg begynte å sette "the motion of the ocean" så gikk det greit. Vil absolutt ikke anbefale det da det var veldig smertefullt. Jeg var til lege 5 måneder etter jeg fikk riften og da hadde den grodd ganske pent. Jeg sa at jeg ville kutte strengen for å være sikker på at det ikke skjer igjen. "6 månder ventetid" sa legen, men det var fra etter jeg hadde vært på kirurgisk avdeling og fått bekreftet at jeg kunne kutte. Jeg var der for ikke lenge siden, og legen sa at strengen holder "hullet" lukket/stramt så det kunne bli større sjanse for urinveisinfeksjon. Etter den er kuttet syr de den til en side, eller noe sånt. Anbefaler å stikke til lege uansett, bare for å være på den sikre siden. Er manndommen din det er snakk om her. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ja huff, så dumt å faktisk snakke med en som jobber og har utdanning innen medisin. Mye bedre å høre på folk på et forum full av "jeg vet alt" holdning og som Googler til seg alt. Faktisk, nå håper jeg at det er langt mer alvorlig enn antatt. Det er vedkommende som har hatt det samme som har blitt bra igjen og vet hva han skanner om som ikke bare googler seg igjennom ting. Å være så sadistisk at du håper at vedkommende har det mere alvorlig enn antatt for at du skal få rett blir rett og slett dumt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå