oblivian Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg har et hovedkort fra MSI... Men det går ikke an å skru av PnP OS i BIOS! Det er helt krise for meg. Får ikke jobbet her engang. Er det noen som kan bekrefte at dette kortet er ubrukelig og bare DRITT. Haster! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg har samme kort og det fungerer bra det. Har ikke hatt noen som helst problemer med det. Prøvd å resette BIOS? Det finnes nok en jumper-setting for det, hvis ikke tar du bare ut batteriet for en liten stund. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 ... Men det går ikke an å skru av PnP OS i BIOS! hvorfor vil du det??? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Det finnes ingen option for det! EDIT: Fordi jeg må... Det er et par kort som ikke tåler å dele IRQ, dessuten må jeg gi den høyere prioritet i systemet. Måten XP prioriterer funker ikke for meg. EDIT2: Har tatt ut batteriet så CMOS skal være nullstilt. Fremdeles ingen option for å skru av PnP OS. Men sier du at du har en option for det? J*vlig rart at ikke jeg har det da! Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 F*AEN. Skal du bruke maskinen til noe annet enn Office, styr unna MSI... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 F*AEN. Skal du bruke maskinen til noe annet enn Office, styr unna MSI... Sier vel mer om deg enn om MSI, du har antatte problemer med et hk og da går du ut og advarer alle mot denne produsenten, det kan like gjerne vere det du skall koble til hk som er årsaken. Kan forøvrig nevne at jeg skifter hk flere ganger i året + at jeg bygger mange maskiner for andre og det er faktisk msi sine hovedkort jeg har hatt minst trøbbel med, og nei de blir ikke brukt til bare office :o Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Og det sier j*vlig mye om deg hvis du ikke skjønner jeg er frustrert her... La meg tuppe litt i den kassa da for F. Men hvis du er så kjent med MSI MOBO's... Hva er grunnen til at det ikke går an å skru av PnP OS i BIOS da? Virker ikke særlig smart spør du meg. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Og det sier j*vlig mye om deg hvis du ikke skjønner jeg er frustrert her... La meg tuppe litt i den kassa da for F. Men hvis du er så kjent med MSI MOBO's... Hva er grunnen til at det ikke går an å skru av PnP OS i BIOS da? Virker ikke særlig smart spør du meg. At du er frustrert er en ting, men derfra til å dømme et produkt nord og ned overfor alle andre er en helt annen sak. Har du behov for å "tuppe" så gjør det i stillhet og ikke her. Hjelper med glede folk her på forumet, men det krever en helt annen holdning enn den du har Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Problemet er at du ikke klarer å hjelpe meg... Glem det. Har en dead-line her, og må jobbe en lørdagskveld. Har faktisk ikke tid til å trøste deg hvis du ble så såret over dette med MSI. Det er uansett ikke til å putte under en stol at det ikke går an å skru av PnP i BIOS. For ganske mange eksluderer det MSI MOBO's, men de er sikkert veldig bra på alt mulig annet. Ha en fin kveld. PS. Hvis det er noen andre her som har peil på DAW og ikke ble støtt av mitt lille sleivspark til MSI, så er jeg glad for all hjelp. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Problemet er at du ikke klarer å hjelpe meg... Glem det. Har en dead-line her, og må jobbe en lørdagskveld. Har faktisk ikke tid til å trøste deg hvis du ble så såret over dette med MSI. Det er uansett ikke til å putte under en stol at det ikke går an å skru av PnP i BIOS. For ganske mange eksluderer det MSI MOBO's, men de er sikkert veldig bra på alt mulig annet. Ha en fin kveld. PS. Hvis det er noen andre her som har peil på DAW og ikke ble støtt av mitt lille sleivspark til MSI, så er jeg glad for all hjelp. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 PS. Håper du er tilsvarende flink med hovedkort som du har misforstått quote systemet... Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Joda, sikkert sinnsvakt mange som har behov for å slå av pnp gitt, hva slags avdanka hardware har du som krever det? Mitt msi kort kan jeg slå av og på pnp som jeg vil, men med din holding, får du lete deg fram til svaret sjøl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå