AnonymDiskusjon Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hei, Jeg er en helt vanlig kar vil jeg si, men pga av at eg har vært så forbanne sjenert har eg tapt meg litt på den sosiale siden bland ukjente jenter. Litt bakgrunnshistorie, av en eller annen grunn fikk jeg det for meg at det var en svakhet å vise følelser og slikt når jeg var liten, trur det kan ha noe med Rambo filmer og slikt(no pain etc). Jeg fant ut at det var tøft å si minst mulig osv. Dette var på barneskolen og ungdomskulen, funket nogenlunde da og jeg fikk meg nesten kjærest, men gamet mitt holdt ikke i lengden da jeg var redd til å ta initiativ. På videregående ble det veldig værre, stortsett alle kjente alle og jeg følte meg kanskje litt utenfor. Men jeg fikk raskt venner fordeom, men jeg var ikke av den mest populære, eller jeg var kanskje usynlig for andre enn vennene mine vil jeg tro. kanskje taklet jeg ikke å gå fra en mindre klasse der alle var venner til en større klasse der det ble flere vennegrupper. Allerede her merket jeg at jeg sleit med selvtillit blant jenter, Klarte ikke flørte me de eller noe sånt, ble bare sånne tørre samtaler. Med guttevennene mine klarte jeg å spøke og ha det morro med. Nå som jeg snart er ferdig med bacheloren min har livet mitt aldri vært bedre. Jeg begynner å finne meg selv, jeg vet hvem jeg vil være, har en god kompis i klassen, å vi elsker å terge andre og ha det morro. Finnes det en spøk vi kan gjøre så gjør vi det rett og slett. Jeg har humor, og klarer å flørte jentene i klassen. Men dette kommer bare av at jeg kjenner disse jentene. Jeg sliter fortsatt med ukjente jenter, det stivner for meg, jeg vet ikke hva jeg skal si, begynner fort å analysere det jeg skal si, og alt går i surr. Min sterkeste side må være at jeg har humor, kan le av mine feil og slikt. Men dette holder ikke for å holde interessen til jenta, jeg havner ofte tilbake på tørre samtaler. Jeg merker det med engang selv, og tenker bestandig inni meg "åå nei". For å fikse på dette vil jeg vil lære meg til å være mer dirty når jeg snakker med jenter, flørte mer osv fordi jeg føler det er mer meg som personlighet. Men som sagt så sliter jeg litt med dette, vet ikke helt hva som er løsningen på dette. Litt mer info om meg, jeg elsker å fære på fest, men vis jeg ikke kjenner noen på vorset så sliter jeg alltid. Ender opp med å bare prate med de som sitter nærmest meg. Driter meg ofte ut dersom det er jenter jeg snakker med som jeg ikke kjenner fra før. Og når jeg er på et utested, kommer jeg sjeldent i kontakt med jenter. På dansegulvet er jeg ikke særlig flink, men siden jeg er en tullebukk, så kan jeg av og til finne jenter som elsker køddedansing på dansegulvet heldigvis. Men når jeg prøver med seriøs dansing så havner jeg ofte i "homosirkelen" med kompiser, lite kult om man ikke er dritings:P Ellers så har jeg hatt suksess på byen dersom jeg havnet alene på et utested, og jenta også har mistet veninnene sine. Da finner vi hverandre, men dette varer ikke i lengden uheldigvis. For å si det sånn, jeg vet hva problemet mitt er, og det er at jeg er sjenert blant jenter som jeg ikke kjenner rett og slett. jeg er selvsikker blant de dersom jeg ikke prøver meg, men tror jeg sliter litt med følelsene mine, redd for å binde meg og blir usikker på meg selv når jeg skal prøve meg på de. Noen som har vært i lignende situasjoner og har dregd seg ut av den onde sirkelen? Jeg skal ut imorgen og dersom noen har tips så fyr laus. Anonym poster: a0dc386cf60b13f535d6e58e7f12e129 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Det er bare å ikke stresse med det så masse... Den rette kommer! Tro meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå