Gå til innhold

ledningstype?

Anbefalte innlegg

Hvilken ledning bør jeg ha dersom jeg skal dra en ledning gjennom kabinettet på en pc? Den skal fra 2 phonoer på framsiden til en 3.5mm plugg på baksiden, som er stukket i den blå lydinngangen. Kan jeg bruke ledningene fra et par ødelagte ørepropper? Kan jeg bruke vanlig kopperledning for lav spenning (9v etc)? Trenger jeg spesielt loddetinn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at du vil merke forskjell på lyden om du velger det ene eller andre alternativet. "Vanlig" loddetinn skal holde i massevis. Hvilke alternativer tenker du på siden du spør om "vanlig" tinn?

Men når det er sagt - Dersom du VET at du har valgt en "dårlig" (les: billig hjemmesnekret) så vil du sikkert "høre" forskjell.

Lenke til kommentar

Tviler på at du vil merke forskjell på lyden om du velger det ene eller andre alternativet. "Vanlig" loddetinn skal holde i massevis. Hvilke alternativer tenker du på siden du spør om "vanlig" tinn?

Men når det er sagt - Dersom du VET at du har valgt en "dårlig" (les: billig hjemmesnekret) så vil du sikkert "høre" forskjell.

Takk :)

Hva mener du med billig hjemmesnekret? Ledning? Tinn?

Det med "vanlig tinn": Bare tømte meg for spørsmål, så det kom rett fra maven, kan du si :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...