sevs Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hvis jeg ødelegger delen til høyre, forsvinner garantien da? (stasjonær datamaskin) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Jeg ser ingen grunn til at garantien skal ryke. Nå er derimot ikke garanti noe fast, det varierer fra produsent til produsent så der kan jeg ikke svare deg. Når det gjelder reklamasjon så vil den ikke bli brutt med mindre du har tenkt til å reklamere på det du selv ødelegger. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Med å ta vekk den delen så legger du til rette for at kabinettet ditt skal bli fullt i støv. Så hvis du får problemer som kan relateres til støv, så sliter du litt. Det er sjelden støvproblemer på stasjonær PC er noe du får innvilget på reklamasjon i utgangspunktet, men du gjør ikke saken noe lettere for deg selv med å fjerne dekselet. Om du ikke har tenkt å blokkere hullet med noe annet da. 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg ser ingen grunn til at garantien skal ryke. Nå er derimot ikke garanti noe fast, det varierer fra produsent til produsent så der kan jeg ikke svare deg. Når det gjelder reklamasjon så vil den ikke bli brutt med mindre du har tenkt til å reklamere på det du selv ødelegger. Takk! Med å ta vekk den delen så legger du til rette for at kabinettet ditt skal bli fullt i støv. Så hvis du får problemer som kan relateres til støv, så sliter du litt. Det er sjelden støvproblemer på stasjonær PC er noe du får innvilget på reklamasjon i utgangspunktet, men du gjør ikke saken noe lettere for deg selv med å fjerne dekselet. Om du ikke har tenkt å blokkere hullet med noe annet da. Det var ikke det jeg spurte om. Jeg har boret hull i dekselet, satt i noen brytere og plugger, og satt det inn igjen. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Dell Dimension E520, de er vel 5+ år nå, så da har du ikke noe garanti/reklamasjon på den uansett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå