Dragavon Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Sauber fineste hittil Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Bare 40 dager igjen til første practice! 3 dager til første pre-season test Ellers så ser jeg HRT 2010 har stått opp igjen. Gleder ett HRT hjerte Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Sauberen var utrolig lekker. Godt å se de var kvitt fotballlogoen fra bilen. Noen som har sett noe til Petronas Mercedes AMG? De skulle vise frem bilder i dag etter en overaskelse på twitter, men nettsiden dems har gått ned som følge av stor pågang. Endret 2. februar 2013 av Dassen Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 For meg ser det ut som alle bilene som hittil er lansert har blitt mye mer kompakt fra ca midten på bilen og bakover mot bakakselen.. Ellers lansering av Red Bulls RB9 kl 14(?) i morgen: http://www.youtube.com/redbullracing Første startup av RB9: http://audioboo.fm/boos/1188417-first-fire-up Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Sauberen var utrolig lekker. Godt å se de var kvitt fotballlogoen fra bilen. Beklager å ødelegge gleden. Chelsea logoen er fortsatt på bilen. Den hvite sirkelen man ser på dette low-low quality bildet Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Heppsann! Rory Byrne jobber med 2014-bilen til Ferrari as we speak! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Da var det dags for Adrian Neweys siste mesterverk. Infiniti Red Bull Racing RB9. Ser ut som den får steppet nese i likhet med Lotus. Meanwhile, at Mercedes: 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Haha, likte det siste bildet ditt Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 RB9 Launch: http://www.youtube.com/watch?v=JwIIcvgdKPw&list=UUQIyqMWCdx1GBvbw_Yi6lEA&index=1 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Synest ikkje fargene var vellykket på RB9. Ble for mye, glorete og stygt. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Mercedesen mindre pen som vanlig Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Bare den går fort, så vi slipper sytinga til LH. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Den Mercen så veldig ut til å ha andenebb til nese ^^ Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Så riktignok veldig overdrevent ut på det bildet, ser slik ut i profil Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Den Mercen så veldig ut til å ha andenebb til nese ^^ Mercedes W04 Platypus Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg håper inderlig dette blir Webbers år, selv om jeg tviler på at han klarer å hamle opp med Vettel. Synes han hadde fortjent et mesterskap før han legger opp. Vedder rævva mi på at han hadde grini som en unge hvis det skjedde! Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Ja det gjør han virkelig. Satser mest på Alonso jeg da ;p Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Alonso er en utrolig bra fører. Når det kommer til ren kjørestyrke vil nok rangere han høyest av alle som starter i år. Han er utrolig kald og får som oftest bedre uttelling enn hva man skulle forvente av bilen forøvrig. Men, jeg liker ikke personligheten hans. Men du verden for en sjåfør. Endret 4. februar 2013 av johanf Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Enig der. Jenson og Heikki må være de jeg liker best. Heikki virker som en utrulig trivelig kar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå