Joachim Vadseth Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Jau det er dyrt med Sky Go. Tror det er billigare å betale for hele Sky-pakka på HDTV i UK. BBC sender qualli fra USA og qualli og løp fra Brazil. http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/17238688 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Jeg hørte med Sky om det var noen måte for meg som nordmann å få tak i Sky Go. Det gikk ikke, sa de, så da tyr jeg til andre metoder (torrent). Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Det er ingen problem å få Sky Go som nordmann om man vil betale de 50kr ekstra det koster å investere i en VPN/VPS. Men selvsagt, torrents er jo gratis. Men torrents gir ikke live coverage Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Aha! Sånn det drittet fungerer.. Trodde det var på selve bremsene jeg.. http://www.youtube.com/watch?v=TgfdST7v20k Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Vell, nå er det ikke mange timene det er slik lenger 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Eg likar. See ut som det blir en spaweekend på meg til neste år sammen med fattern, svogeren og en til Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Oversikt over førere/lag neste år etter dagens nyheter: http://www.f1times.co.uk/news/display/08204 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Checo ut og Magnussen inn. Blir spennede å se hvordan dansken klarer seg. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Uff. Ja, det ser ut til at det var tabbe å sette Perez i en McLaren. Han skulle ha fortsatt i Sauber en stund til. Samtidig er det kanskje ikke smart å bare dytte ut Perez heller? Han hadde noen glimrende drives i Sauber og trenger å modnes litt. Det er ikke så lett å komme til et nytt team og bare være "ON FIRE" første sesongen. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Well, ser ut som Kimi dropper de to siste rundene i år. Heikki tar over. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Deilig sendetid i morgen for oss i Norge. Skulle ønske det var slik hver søndag. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Kunne heller vært 2 timer tidligere synes jeg. Står opp ganske så tidlig på mandager så at selve løpet er ferdig kl 22 (+ post-race på Sky selvsagt) så blir det jo seint. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Lenge siden den ble lastet opp, men kom nettopp over denne Endret 17. november 2013 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Jeg fant en rip av løpet på søndag merket NORWEGiAN xD Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Søvndyssende løp, men det var moro å se Grosjean kjøre inn til en andreplass. Kovalainen slet i går. Har vel strengt tatt ikke noe å gjøre i F1 lenger. Skal dog gi han én sjanse til . Tittet litt på neste års kalender: Monaco: 25 mai New Jersey: 1 juni Montreal: 8 juni Snakk om tettpakket program. Synes synd på teamene, spesielt mekanikerne og ingeniørene. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Ja det var vell også snakk om enda et løp i østen (Thailand?) men ble vell stemt ned at FOTA eller noe sånt. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 18. november 2013 Del Skrevet 18. november 2013 Kovalainen slet i går. Har vel strengt tatt ikke noe å gjøre i F1 lenger. Skal dog gi han én sjanse til . Det er litt urettferdig. Med tanke på hvor kjent han var med bilen, og at han brukte Kimi sitt sete, og at han måtte inn for å bytte frontvinge (uten at han hadde vært borti noe). Så var det en god prestasjon! Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Søvndyssende løp, men det var moro å se Grosjean kjøre inn til en andreplass. Kovalainen slet i går. Har vel strengt tatt ikke noe å gjøre i F1 lenger. Skal dog gi han én sjanse til . Tittet litt på neste års kalender: Monaco: 25 mai New Jersey: 1 juni Montreal: 8 juni Snakk om tettpakket program. Synes synd på teamene, spesielt mekanikerne og ingeniørene. Nå er det vel rimelig sikkert at ikke New Jersey blir noe av, så da rekker de det sikkert Hvertfall det det ble pratet om i helgens sending på Sky. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Kalenderen er vell heller ikke endelig? Var vertfall ikke det sist gang jeg hørte snakk om det på Sky (men det var før COTA en gang). Ble "lekket" for å sette press på New Jersey-gjengen - men det er jo bare konspirasjoner selvsagt. Et løp i New Jersey er noe jeg kunne kjøpt billetter til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå