nebrewfoz Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Jeg satser på at språkproblemene blir noe mindre i Texas ... Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Helt klart beste måten å gjøre det på det. Uansett mål med reisen egentlig ! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 10. plassers penalty for Webber. Tror ikke det bedrer verken hans humør eller hans situasjon i Red Bull. Hyggelig gjort av Alonso etter min mening, og ga nok mange et smil om munnen. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 10. plassers penalty for Webber. Tror ikke det bedrer verken hans humør eller hans situasjon i Red Bull. Hyggelig gjort av Alonso etter min mening, og ga nok mange et smil om munnen. Alonso hadde nok gjerne sett at det var Vettel som trengte skyss, og ikke Webber ... Uansett, vi kommer nok til å få se mange Red Bull-forbikjøringer i Korea. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 What? Fikk Webber straff etter å ha sitti på med Alonso? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Dessverre, ja. http://www.formula1.com/news/headlines/2013/9/15012.html Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Webber fikk en reprimande (tilsnakk) for å ha sittet på med Alonso, og skapt en farlig situasjon mens det fremdeles var biler på banen som ikkje hadde passert mål. Der er en regel som gir straff etter 3 reprimander i en sesong. Siden Webber har fått tilsnakk to ganger før denne sesongen, så får han automatisk en straff i neste løp. Så det er feil å si at Webber blir straffet på grunn av haiketuren i Singapore, han blir straffet fordi han har fått 3 reprimander denne sesongen. Eg kan ikkje se kordan løpsledelsen i Singapore kunne gjort noe annerledes. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Webber fikk en reprimande (tilsnakk) for å ha sittet på med Alonso, og skapt en farlig situasjon mens det fremdeles var biler på banen som ikkje hadde passert mål Det var vel ingen biler på banen bak Alonso som ikke hadde passert mål på det tidspunktet da denne "haikeepisoden" utspilte seg? Det var biler ute på banen, ja, men de var på vei tilbake til depotet. "3 strikes"-regelen gjør det enklere å forstå hvorfor Webber fikk straff og ikke Alonso. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Må si jeg er glad for at det er safety car i F1, ikke bare pga sikkerheten men også fordi løpet utviklet seg i en litt annen retning enn det kanskje så ut for Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 Bra kjørt av Kimi fra 13 til 3 plass. Fornøyd med den! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Ja, Kimi er en råtass. Det er kjedelig at han kvalifiserte seg så dårlig, og at Lotus bare klarer å levere en nesten-bil. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Kult at han stiller opp selv om han ikke får betaling av Renault Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 Kimi var uten tvil dagens mann i Singapore Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Jeg hadde nok også stilt opp gratis, hadde jeg fått kjøre racerbil. Uansett klasse. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Noen andre som såg løpet idag og lurte på hva som skjer med kommenteringen?... Kjedeligste mest uengasjerte kommentering.. På 1 runde sa han jo ikkje noke, start = ikkje ett ord, 1sving=ikkje ett ord, Massa snurre på runde 1=ikkje ett ord... Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Regner med det er Viasat du snakker om? Jeg så i dag og alt i går på Sky. Meget spennende kjøring. Tror nok Vettel og RBR har både WDC og WCC i hånda om noen uker. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Noen andre som såg løpet idag og lurte på hva som skjer med kommenteringen?... Kjedeligste mest uengasjerte kommentering.. På 1 runde sa han jo ikkje noke, start = ikkje ett ord, 1sving=ikkje ett ord, Massa snurre på runde 1=ikkje ett ord... Det var vel ganske tydelig at Isdals mic ikke var tilkoblet 'anlegget' i den første delen av løpet. De fleste av Stein Pettersens kommentarer var av det slaget man kommer med etter at noen andre har sagt noe, og det gikk så vidt an å høre noe mumling i bakgrunnen når Pettersen ikke snakket. (Så det på ViaPlay, som sikkert har samme lyden som ViaSat.) En god kommentator (a la Croft og Brundle) kan heve en sending betraktelig, men jeg trenger egentlig ingen til å fortelle meg at "der var han litt utenfor banen!". (Hvis jeg hadde sittet og lest avisen, ja, kanskje, men det gjør jeg meget sjelden (i første del av løpet). Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Synes jeg veldig ofte forsvarer de norske kommentatorene. Isdal passer ikke veldig bra til livesendinger ala F1, og Schieeeeeh, han blir ofteeeeeeh litt langteeeeeeehkkeeeeeehlig og høre på. Men, med tanke på at de som oftest sitter i ett lite for lite rom i Oslo, med skjermer mindre enn pc-skjermen min(som ikke er noen mega-skjerm) og kommenterer, så gjør de absolutt en god jobb. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Crofty og Brundle gir også litt mer info enn det jeg vil tro de norske kommentatorne gjør - vertfall utifra deg jeg husker da jeg så på Viaplay i sin tid før jeg begynte å se BBCs sendinger. 6 løp på 8 uker eller hva det er! <3 ..men så er det jo månedsvis til vi får se de nye doningene Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 Men, med tanke på at de som oftest sitter i ett lite for lite rom i Oslo, med skjermer mindre enn pc-skjermen min(som ikke er noen mega-skjerm) og kommenterer, så gjør de absolutt en god jobb. Nei, ikkje faen om de gjør. Ett minstekrav idag mår være att de har ett nettbrett med livetiming på, som de faktisk følger med på for å få med seg det som skjer. De er så ukonsentrerte, og så lite fokuserte på det som skjer at det er en skam at de får betaling for å kommentere. Den eneste som er noenlunde brukbar er AG når han kommenterer åleine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå