Dassen Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Kimi kjørte jo for McLaren på starten av 2000-tallet. 2002-2006 tror jeg. Jeg er oppriktig nervøs for at Jenson Button forsvinner fra McLaren da han ikke har kontrakt for 2014. Alltid likt McLaren, men jeg kan ikke få meg til å kjøpe en caps med Sergio Perez eller en eller annen annen gjøk. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ønsker ikke en caps der det står "knappen" i panna mi heller. Ser fram til helga hvertfall, har savnet f1. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Men Skomaker kan du ha? Helga blir fabelaktig! Klar for P1 om drøye 10 timer! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ser at det er meldt regn, dette blir spennende. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Kun om det er så sikkert at det blir regn at de ikke har noe annet valg enn å sette opp bilen høyt nok så man ikke flyter på planken.Har man valg blir det SC og rødt flagg. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Er vell ikke annet å vente enn att det blir regn på Spa? Spennende med regn, men på Spa er det egentlig mest ønskelig med en tørr bane for min del. Lykken er at banen er mye brukt så det er mye gummi som er lagt ned. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Pakker kofferten, flyet går kl 14 2 Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) bitch! Håper det regner trollkjerringer Endret 23. august 2013 av Joachim Vadseth Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Spa er helt fantastisk. Var der i sommer, og var heldigvis på en dag hvor en stor Porsche-klubb hadde leid banen. Ikke helt F1 akkurat, men tøft når et lass bestående av Porsche GT3'er dro opp Eau Rouge. Har du tiden, så ta deg gjerne en tur til Nürburgring og Nordschelife. Tok meg litt over en time å dra fra ringen og til Spa Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Jeg ser for dårlig til å kjøre bil, men neste år ser det ut til at gamlekar'n har fri så da kan det hende det blir en tur til ringen i juli med bobil! Haddet det ikke vært for at han reiser ut igjen tirsdag så hadde det blitt Spa på meg også! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Håper på regn i år Var der som tilskuer i fjor, og da var det flott vær. Ble til og med litt solbrent. Med bronsjebillett (general admission) er godt vær alfa og omega. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Ser på priser til Monaco (gamlingen er hjemme da også) og 5000 spenn for arrgeste sitteplass omtrent synes ikke jeg er så ille viss en tenker "hvor ofte gjør en slikt" - eller på hva det koster bare å fly feks til USA eller Thailand FØR du får opplevd noe som helst. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Det koster ikke 20.000,- å reise til USA eller Thailand, og du må komme deg til Monaco uansett også. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Det koster ikke 20.000,- å reise til USA eller Thailand, og du må komme deg til Monaco uansett også. Billig rutefly til Nice, så er mye gjort Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Booooooyeeaaaahhh! Marussia <3 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Ett lite sidesprang, filmen Rush kommer 4.oktober på Norske kinoer. Var sikker på at den ikke kom på kino og vi måtte vente til den kom på bluray. 1 Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg er gruelig spent på neste års biler. Les herno. Makan til merkelige endringer. Hvorfor kan vi ikke bare få ha 3-liter V10-ene vår i stedenfor? Still heller større krav til CO2-utstlipp og slike ting. Men det kunne vært verre - de kunne gått på hydrogen O_o 340km/h og null lyd.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg forstår hva du mener. Jeg har i likhet med deg en slags "Ferrarisk" tilnærming til superbiler, lyden er en del av opplevelsen. Når det er sagt, så er F1 om utvikling og racing og jeg tror neste års biler blir best på dette. Blanke ark, alle må starte på scratch og Honda joiner McLaren! Honda McLaren! Fy faken som jeg gleder meg. Nå er Button mer eller mindre bekreftet for neste sesong også, så jeg kan ikke vente! Btw F1 2013 classic edition forhåndsbestilt! 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Lyden var grei med 1.5l 4sylindret motor på 80-tallet, får håpe de får til noe lignende nå. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ville tro det hadde vært mer miljøvennlig å stille krav til CO2, maks 100kg drifstoff (som det blir i 2014). Bridgestone-dekken vil jeg også si var mer miljøvennlige, ettersom de kunne kjøres et helt løp omtrent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå