Dassen Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Blir litt urettferdig å sammenligne folka til Viasat med folk som Coulthard og Brundle. Når de kommer og vil ha intervju så er det jo gamle kompiser de intervjuer. Atle kommer aldri til å komme dit. Jeg er enig at det er for mye å forvente BBC/SkyF1 kvalitet på kommenteringen, men det burde være mulig å holde styr på rekkefølgen bilene kjører i og ikke sitte å kommentere at Alonso har blitt forbikjørt av Hamilton, når det er Massa f.eks. Og da Vettel sin girboks feilet nå på søndag hørte til og med jeg at det var girboksen det var noe galt ved og de foreslo alt mulig annet før team radioen kom inn og gav oss fasiten. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Altså, eg skal ikkje argumentere mot deg Dassen. Eg har bare gitt opp og sluttet å bry meg med babbelet som vi får fra de norske kommentatorene. Men det er ikkje helsvart. Atle gjør en forholdsvis god jobb når han er aleine. Da er han konsentrert og fokusert på det som skjer. Stein gjør også en godkjent jobb. Begredelig blir det først når Henning Isdal og Thomas Schie er med. De to er ikkje interresert i F1, og bryr seg ikkje med å holde seg oppdatert slik de burde så lenge de faktisk får betaling for å kommentere F1. De burde byttes ut begge to, men de er vel en del av Viasat fordi de har peiling på rally. Men i F1 er de helt ubrukelige, og det virker ikkje som om de har tenkt å prøve å gjøre en skikkelig jobb. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Isdal er jo... eller var, mer en Murray Walker person, som ofte var veldig ivrig og virket som om han brant for det, men som sa en del feil. Nå virker han ærlig talt bare lei. Er ikke samme gløden over han på injection lenger heller. Schie var jo veldig grei å ha med i starten når han var med, da var det ikke mange årene siden han hadde hatt året sitt i F3000 og var generelt bra oppdatert. Løpene med Carlsen og Huysman var også noe bedre (men der igjen er det mulig at jeg farges av at jeg var veldig ung, og likte Carlsen p.g.a han kommenterte rallycross også). Stein driver jo formel-1.no og har en veldig interesse for sporten. Noe som jo hjelper på når man skal kommentere. Det samme har jo utvilsomt Atle. Men igjen så faller det igjennom da de ikke kan bruke på langt nær så mye tid som de skulle ønske på sporten. Ser man også på bildene fra facebook, så har de jo utrolig små skjermer de ser på, og jeg forstår at det gjerne kan gå surr. Jeg har ikke sett noe på BBC siden Sky fikk rettighetene i England, men hverken Croft eller Brundle er feilfrie. Herbert er en fyr uten så alt for mye meninger, i hvertfall ikke kontroversielle. Lazenby er elendig, Davidson får ikke brukt det han kan bra nok. Brundle er litt av og på virker det som. Hill har tatt seg opp kraftig. Kravtiz er ofte cocky, men har blitt litt mer jordnær og hyggelig av hva jeg leser. Man kan finne feil på alt. Men de nærmeste de norske kan sammenlignes med, er de svenske (som jo tross alt alltid har folk på banen). Og så utrolig mye bedre er ikke de svenske. Jeg må innrømme at spesielt Schieeeehhh. Går meg på nervene. Og at de norske ofte snakker i munnen på hverandre, og ikke har noen definerte roller. Det irriterer. Men hadde kommentatorer i andre sporter hatt så lite tid til å jobbe med den sporten det gjelder, tror jeg det ville gått vesentlig dårligere Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hver bidige gang, hver bidige gang(!) jeg ser "VER" på resultatlistene tenker jeg instinktivt "Verstappen?" F1 har for mange anonyme førere for meg. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hver bidige gang, hver bidige gang(!) jeg ser "VER" på resultatlistene tenker jeg instinktivt "Verstappen?" F1 har for mange anonyme førere for meg. Jah, Jos the boss var jo alt annet enn anonym, og har jo ikke akkurat vært det etterpå heller Men jupp, det er mye PR-roboter rundtomkring også. Savner folk som Villeneuve og Irvine i feltet. Hadde det blitt litt billigere i F1, og 26 biler eller mer (prekval osv.) så ville nok flere av disse typene også dukket opp igjen. Menmen, det er nok en svunnen tid :/ Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Stygg sak med Webber der. Slippes ut av pit før bakhjulet er festet, det faller av og spretter rett inn i en fotograf som går i bakken. Det så ut som om han segnet helt om? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Stygg sak med Webber der. Slippes ut av pit før bakhjulet er festet, det faller av og spretter rett inn i en fotograf som går i bakken. Det så ut som om han segnet helt om? Så ut som det gikk "bra", han lå liksom ikke rett ut, holdt hodet unna asfalten og. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Etter det jeg fikk med meg rett før sendingsslutt på Sky knakk han kragebeinet og noen ribbein + skrubbsår i hodet. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Jeg skjønner ikke hvordan han får lov til å oppholde seg i pitlane uten hjelm og kjøredress. Jeg mener, enten er pitlane sikker og ingen trenger det, eller så er den ikke sikker og alle må ha det. Ekstremt spennende race dette ble! Kult med Grosjean på pallen. Jeg hadde ærlig talt ikke trodd han skulle klare å holde Alonso bak seg. En kan argumentere for at Alonso valgte å holde seg bak "Krasjean" for å sikre seg poengene, men fremdeles godt jobbet. Hvem vet hva Kimi kunne fått til om han hadde hatt freshe softs i siste stintet der. Han brukte alle på kvali og dekkene han brukte siste stintet i løpet "falt av klippen" litt for tidlig til å klare å ta Vettel. Ellers var det en positiv dag for meg som Mclaren fan. Selvsagt kjipt å se Hamilton ta Button på siste runden, men en sjetteplass skal vi ta med oss med et smil. En god helg alt i alt for Mclaren imo. Tror de kommer sterkt tilbake etter sommerferien. Endret 7. juli 2013 av Dassen Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg skjønner ikke hvordan han får lov til å oppholde seg i pitlane uten hjelm og kjøredress. Jeg mener, enten er pitlane sikker og ingen trenger det, eller så er den ikke sikker og alle må ha det. Filmkamera på skuldra. Dette kommer til å høres veldig "belærende" ut, og overlegent ut. Det er ikke meningen, men det er såpass seint at jeg ikke orker å omformulere det til noe pent Har du noengang prøvd å ha ett kamera av den størrelsen på skuldra, og prøvd å filme perfekte bilder? Hvis så, så vil du merke at det er nok jobb, om man ikke skal ha en hjelm på hue også Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Stygg sak med Webber der. Slippes ut av pit før bakhjulet er festet, det faller av og spretter rett inn i en fotograf som går i bakken. Det så ut som om han segnet helt om? Synes litt synd på Pirelli. Ser at enkelte uvitende journalister legger skylden på feil part. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2013 Synes litt synd på Pirelli. Ser at enkelte uvitende journalister legger skylden på feil part. Nå må du gi deg. Så mye som Pirelli har blitt kritisert i forbindelse med F1-dekkene i det siste så er det helt opplagt at det er Pirelli sin feil at hjulet til Webber løsnet. Smi mens liket er varmt! Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 .. hverken Croft eller Brundle er feilfrie. Herbert er en fyr uten så alt for mye meninger, i hvertfall ikke kontroversielle. Lazenby er elendig, Davidson får ikke brukt det han kan bra nok. Brundle er litt av og på virker det som. Hill har tatt seg opp kraftig. Kravtiz er ofte cocky, men har blitt litt mer jordnær og hyggelig av hva jeg leser. Og Pinkie? Hæ? Hæ? Jeg må innrømme at spesielt Schieeeehhh. Går meg på nervene. Me too - men etter at jeg klarte å innse at dette var mitt problem har jeg klart å skyve den detaljen litt til side. Søndagens prestasjoner var ok fra begge de to norske, synes jeg. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Etter det jeg fikk med meg rett før sendingsslutt på Sky knakk han kragebeinet og noen ribbein + skrubbsår i hodet. En god historie å fortelle barnebarna .. "Serru denna kulen her?" ("- Vi har hørt den før, bestefar.") Lenke til kommentar
Timster Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Mye prat i mediene om dagen om hvorvidt Kimi skal fylle Webber sin posisjon til neste år. Som Kimi fan er jeg ikke sikker på om jeg håper dette. Kimi er en flink sjåfør som skaper mye spenning og har en kjørestil som er både litt vill men samtitid kontrollert, han har jo vært i gamet en stund. Han hadde helt sikkert gjort det sterkt med Red Bull teamet i ryggen. Men samtidig synes jeg det er kult at han som når kjører for et slags underdog team og allikevel kan hamle opp med de store ala Red Bull og Mercedes. Men for all del, jeg vil se Kimi som vinner av championship'et og om han må til Red Bull for å få det til so be it. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Vell, Renault har greid det før med Fernando Alonso. De har vært ganske langt nede etter skandalen med Flavio Briatore og Nelson Piquet i Singapore - i mine øyne er de på vei opp og da trenger de en fører som gir alt uansett bil, slik som Kimi. Vil tro at i 2014/15 vil Lotus kunne hevde seg enda mer med Red Bull, Mercedes og Ferrari. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Lotus har kun 1 måte å kunne fortsette fremgangen på. Få tak på en hovedsponsor som kan dytte inn mye penger, eller bli kjøpt opp av noen med mye penger. Så lenge det ikke skjer, ser jeg på det som høyst usannsynlig at de vil kunne klare å ta noen titler. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Renault (tidligere Benetton) har gjort det veldig bra, mange ganger. Schumacher har sine første to verdensmesterskap med Benetton. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Renault (tidligere Benetton) har gjort det veldig bra, mange ganger. Schumacher har sine første to verdensmesterskap med Benetton. Jupp. Det var også Ayrton Senna sitt første team, da under navnet Toleman Så laget har mye historie. Men det hjelper lite. I følge Martin Withmarsh er 7 av 11 F1 lag i "survival-mode". Man kan utelukke Ferrari fra det, og også Red Bull. Vil tro at Mercedes har penger nok. Da er spm. om det siste "trygge laget" er Torro Rosso eller McLaren. Uansett så vet man at Force India, Caterham, Marussia, Williams, Sauber og Lotus er team som går på sparebluss. Hvor det ser ut som om Marussia og Sauber er lagene som sliter klart mest nå. Hülkenberg kjører jo på en race 2 race kontrakt, og så vidt jeg har skjønt, nå også gratis. Endret 11. juli 2013 av Stoddart Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Det nærmer seg med stormskritt slutten på Sauber i F1 nå dessverre. Ryktene vil ha det til at de trenger 30mill (euro) for å kunne fullføre sesongen. De må også finne frem til rundt en million i løpet av kort tid for å få betalt leverandører. Om ikke er det fare for at det blir som Arrows i 2002, at de rett og slett ikke har nok deler til å kunne sette sammen en bil. Det er snakk om en russisk investor, asiatisk bilmerke, eller kanskje samsung. Men det ser rett og slett veldig veldig dårlig ut. http://www.motorspor...-ailing-sauber/ Endret 12. juli 2013 av Stoddart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå