Dassen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Her Monaco en high-deg bane egentlig? Det går vell med en del gummi i traction-sonene kanskje? De kjører på super-soft og soft, så er ikke en high deg nei. I 2011 kjørte vel Vettel nesten 50 runder på samme dekk og vant om jeg ikke husker feil. Nope, stemte det. Han ble imidlertid reddet av safety car et par runder før slutt, så det var vel grunnen til at det gikk. Alltid en heldig motherfucker den fingern. Endret 21. mai 2013 av Dassen Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Jeg har alltid ønsket å kjøre en F1-bil, men er stygt redd for at jeg aldri hadde kommet mer enn 2 meter "Okay, I'm gonna try and gas it a little down the straight... HOLY *****!" Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Joda, det kan du. Vertfall nesten! Koster 650 000 GBP on jeg husker riktig - og du får med kokk! 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Ariel Atom V8 er billigere. Er grenser på hvor bredt man kan smile uansett, hehe. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Ja det er den Men den ligner ikke like mye som en T125 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Helsikkes torsdagstreninger i Monaco, dømt til å bli glemt det. In other news: http://youtu.be/STZ2U_3SWco Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Var derfor det var så mye prat om den jævla dua i FP1 lol Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Ja - vi fikk jo se innslaget på Sky Forbanna at det er fri i morgen! Reply av The F1 Show nuh. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Motorkabal: http://www.f1times.co.uk/news/display/07626 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Villt bra kvalikk i dag Artig med VDG foran Maldonado i Q2. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 For en gangs skyld/typisk skulle jeg finne ut hvem som tok pole på en Norsk nettavis, må vel være pga det er i Monaco. Jaja, kvalik kan være spennende når man bare vet hvem som fikk pole Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Teori om dekksituasjonen: http://blogs.espnf1.com/The_Inside_Line/archives/2013/05/f1_to_welcome_another_dtm_name.php Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hvor lang tid i forveien produserer egentlig Pirelli dekkene? Det kan vell komme endringer underveis både fra FIA og ønskede forbedringer fra Pirelli selv i løpet av en sesong. Pluss at gummi morkner vell opp etterhvert også. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg mener at når det var snakk om endring på dekkene for litt siden, så kunne Pirelli stille med nye dekk etter 3 uker. Her har vi en heldig nordmann som nyter godt å sponsoreen sin. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Kult. Mine felles F1-fans, synes dere det er teit at i for eksempel skisport at utøverne har forskjellige ski? Å høre at "ja Petter har gode ski i dag!", da blir jeg sur. I F1 har de riktignok forskjellige biler, men tenk på d som kroppen din. De har samme kontaktflate med bakken (dekkene) + en haug av regler og tross at bilene er bygd rundt om i verden, er det kun få sekunder som skiller de. Nå kan det ikke akkurat sammenlignes, men jeg synes de burde ha hatt samme ski hele gjengen. Gjerne smørefrie så slipper de det problemet der. Det er ingenting som er "fair" i skisport liksom mtp utstyret de bruker, og da er det bare å dope seg da Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Dekk-kamp i F1 blir akkurat det samme. Dessuten, ingen dekk funker likt på hver bil. Ingen ski funker likt til hver utøver. Uansett, jeg hater langrenn. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Utgangspunktet er vertfall det samme. Er det jeg tenker på. Ja RB9 er hardere på dekkene enn feks F138 men det er da vertfall samme produsent, konstruksjon and so on. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Jeg sliter litt med å se poenget ditt, men dersom jeg forstår deg riktig, så er jeg enig i at lik dekkprodusent for alle bilene er det eneste som er fair. Denne sesongen virker det som om bilene blir utviklet rundt dekkene omtrent. Mercedes og Lotus har klart å få en bil som "skrur på dekkene" umiddelbart (særlig ved høye temperaturer), Ferrari har også fått til dette til en viss grad. De som sliter kan skylde seg sjæl. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Ett par artikler om testen til Pirelli/Mercedes: http://www.f1times.co.uk/news/display/07639 http://www.f1times.c...s/display/07645 http://www.f1times.c...s/display/07650 Kan se ut som om Mercedes er i trøbbel...... Endret 27. mai 2013 av Dragavon Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hva kan eventuelt en straff være? Det må jo ha utfall for sporten å ikke en økonomisk straff som over hodet ikke endrer en shit! Annulerte resultater fra Monaco Ikke bare for Mercedes men for alle, så ikke Vettel får enda større sprang ned til Alonso ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå