TuRb0 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Mye action. Ser ut som at det blir Alonso / Kimi / Massa på pallen! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Spennende løp! Trodde Kimi kunne ta dette, men Alonso gjorde en god jobb. Morro å se stemningen blant publikum. Hadde ikke takket nei til å være i Barcelona denne helgen! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Gøy å se spanjolen ta dette på hjemmebane. Som McLaren-fan er det derimot veldig deprimerende at fremgangen er så liten. Det er liksom ikke noe lys i tunellen heller. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Kimi er stabilt god. 1-7-2-2-2. Blir spennede å følge Monaco GP. Skal Rosberg og Hamilton sperre for de andre runde etter runde? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 De bare legger seg dobbelt og holder det sånn løpet ut Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 "multi 21" ^^ Bra at P1 og P2 går på torsdag i Monaco - da har jeg fri ;D Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Er også veldig spent på hvordan Monaco blir. Mercedes kommer utvilsom til å stille sterkt i kvali fiseringen, men kanskje klarer noen å gjøre noe lurt med pitstop og komme forran på den måten. Evt. safety car. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Eller rett og slett bare kjøre forbi - det er veldig mulig i Monaco det også Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Eller rett og slett bare kjøre forbi - det er veldig mulig i Monaco det også Ja, utrulig nok ^^ Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Vel... Button var stuck bak en Caterham i de siste 20+ rundene i fjor. Den raskeste bilen kom ikke forbi den (nest) tregeste. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Monaco hadde nok vært litt mer 'rettferdig' om de fikk kjøre hver for seg og beste rundetid vant. Tror ikke jeg har hørt/sett en trangere racingbane i verden. Menmen, gøy blir det nok uansett! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Kvalifiseringen er jo mer spennende enn løpet på mange måter. Når det er sagt er det lite som slår første runde Monaco. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Quali i Monaco kan lett bli jævlig urettferdig mtp blocking av de raskere førerne fra de tregere førerne. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg synes det er ille synd at løpene og hastigheten på bilene dikteres av dekk som går i oppløsning. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 I Q3 og Q2 da eller? Q1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Quali i Monaco kan lett bli jævlig urettferdig mtp blocking av de raskere førerne fra de tregere førerne. Ble ikke noe problem når det var 24 biler, skal ikke være noe problem med 22 da får man tro! Jeg synes det er ille synd at løpene og hastigheten på bilene dikteres av dekk som går i oppløsning. Også synd når løpene blir diktert av at den bak ikke kan ligge nærme nok til å kunne kjøre forbi p.g.a aero. Synd er det au når forbikjøringene blir gjort i pit og ikke på banen. Synes Pirelli får alt for mye tyn for detta. De ble bedt om å lage dekk som kunne gjøre dekkene som de var i Canada 2010, det er hva de har gjort. Det er både billigere og lettere for de å lage bridgestone-ish dekk som varer og varer og varer, men det er ikke det de ble bedt om. Samtidig så ser jeg ikke det store problemet, de brukte 13 sekunder lengre tid på løpet på Søndag enn de gjorde i 2011, og 7 sekunder lengre tid enn i fjor. Men i år er det plutselig ett stort problem. Blir vel ikke mye bedre når Pirelli kommer med dekk som holder lenger heller. Spesielt ikke om det blir som man frykter. At Lotus og Ferrari da vil slite med å få nok temp. i dekkene, mens Red Bull får det til. Plutselig var det kun Vettel som lå bra ann før de nye dekkene kom, som også har en bil som takler de nye dekkene. Jeg hater mid-season regelendringer/store endringer. Det er minst like idiotisk som alt annet. Da blir plutselig de som så på dataene fra dekkene når de ble testet i Brasil 2012, og som har jobbet med det igjennom vintertestingen satt tilbake, fordi de har jobbet med det de følte var viktig. Bare for å få det endret. Ferrari har en fyr som har spesialiteten sin i hjuloppheng og det mekaniske som teknisk sjef. Red Bull har aero-mannen Newey. Det er klart at Ferrari har ett bedre grunnlag for å kunne lage en bil som er bedre i forhold til dekkene da. Det er jo dems valg. Samme med Lotus og Force India. Men nå kan dette bli snudd helt på hodet, fordi enkelte team (Merc & Red Bull) klager som fy på at de ikke får dekkene til å funke. Though luck. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 Du har mange gode poenger Stoddart, men eg føler bare at noe er absolutt feil når de ikkje kan kjøre for fullt men må spare dekk hele tiden. Sånn som det er blitt no er det på grensen til latterlig. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg vet ikke helt. På en måte er det jo racing vi vil se, ikke pitstops. Men syntes det var ganske kjedelig med Bridgestones som varte et helt løp også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå