Joachim Vadseth Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Blir spennende å se race pace til Ferrari og Mercedes i morgen! Ferrariene har vell veldig god traction så de tjener ofte mye på startene sine. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Time will shøv! Overrasket over at Kimi havna så langt bak, men race pace er bra. Kimi på pallen!! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Tror dette er gridden i morra når alle straffer er gitt. Rosberg Vettel Alonso Massa Di Resta Sutil Webber Raikkonen Hamilton Button Grosjean Perez Ricciardo Hülkenberg Bottas Vergne Maldonado Pic Bianchi Vd Garde Chilton Gutierrez Endret 20. april 2013 av Stoddart Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) La oss spå starten... Rosberg og Vettel kommer greit fra det. Siden Vettel starter på dirty side of the grid, kommer han ikke før Rosberg til første sving. Alonso og Massa får bra starter. Alonso er på riktig side og kommer til å ligge side om side med Vettel inn i første sving, Massa rett bak. Di Resta driter seg ut. Ikke under selve starten, men på vei mot første sving, og taper sin plass til Sutil. Webber taper til Raikkonen og Hamilton og er mellom Hamilton og Button inn i første sving. Dette kan bli spennende! Og ja, jeg vil også ha Raikkonen på pallen! Endret 20. april 2013 av johanf Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Også kjører Romain Kræsjaen i ræva på Hamilton Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Også kjører Romain Kræsjaen i ræva på Hamilton GRO er visstnok en av bare 4 (?) som har tatt poeng i alle løpene så langt i år, så virker som han har skjerpet seg litt faktisk. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Tenkte mest siden han starter bak Hamilton. Han er den eneste formel 1 føreren jeg har håndhilst på =) Dog når jeg hilste på han kjørte han GP2 i samme team som Pål Varhaug på Spa =) Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Farlig løp så langt. Mye action! Digg. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 DRS.. Gjeesp. Og ja jeg vet alle dere er uenige med meg. Så jeg gidder ikke å diskutere det. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 DRS.. Gjeesp. Og ja jeg vet alle dere er uenige med meg. Så jeg gidder ikke å diskutere det. Hva mener du? Jeg har ikke fulgt med så mye så vet ikke helt hva du mener om det . Ellers spennende løp synes jeg! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg mener at DRS ødelegger. Derav DRS Gjeesp. Jeg savner tiden da førerene måtte kunne tørre å kjøre forbi for å komme forbi, ikke jukse seg forbi, *Bring in the arguments* Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Kan absolutt forstå det! DRS er ganske nytt for meg, og har igrunn kommet etter at jeg sluttet å se på Formel 1, så nå må jeg se racet på en annen måte enn jeg var vant til. Men gøy er det uansett. Hva er argumentene for DRS da? Slik jeg har skjønt det kan man ikke bruke DRS for å beskytte seg, og det virker jo litt merkelig. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Det får drs fanboysa uttale seg om. Jeg har ikkeno positivt å si om det Jeg som har drevet med racing mener forbikjøringer skal foretas på innbremsing, og spotting av førerfeil på forankjørende fører, ikke fordi du får en aerodynamisk fordel over forankjørende... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 DRS er for å unngå at løpet blir en lang bilkø hvor alle ligger etter hverandre, og ingen klarer å komme forbi. Optimalt skal DRS gjøre så bilene er side ved side når de kommer inn i svingen, men altfor ofte er DRS sonen for lang og bilen bak kjører forbi lenge før svingen. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Trist med Alonso! Tror han hadde vunnet i dag om det ikke hadde vært for de helvetes DRS-problemene. Ellers et veldig bra løp. Bra gjort av Raikkonen og Grosjean. Jeg og synes DRS er teit. Hadde vært spennende å sett hvordan ting hadde gått dersom en ikke hadde det med dagens biler. Det er jo ikke i nærheten av like mye aero på de som det var i 2007 og 2008. Pluss at vi har jo dekkene som er en stor utfordring, men da kan det vell lett bli hvem som greier å holde ut lengst for å pitte og ingen racing som vi så i dag. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Greit å få litt argumenter fra begge sider ja. Jeg er igrunn positiv til alt som gjør sporten mer spennende. DRS virker som en god ting, da det er så små marginer i F1 at det blir kjedelig om ingen kommer forbi. Mulig det burde vært lov å forsvare seg med DRS også, men det kan vel igjen ødelegge det den gjør i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Bestemte meg for å ikke diskutere dette, men ble ikke noe av det.. I tiden før drs var formel 1 MYE mer spennende, for da måtte de faktisk ha BALLER for å tørre å kjøre forbi, og de virkelig gode førerene skilte seg fra de som ikke er like gode. Hvis de skal gi de fordeler, kan de ikke heller gjøre som i Indycar, gi de 10 stk HP boosts i løpet av ett løp som de kan bruke når de vil, og bør tenke ut NÅR.. I stedet for at fører X kjører forbi fører Y pga drs, så blir han forbikjørt igjen av fører Y i neste runde pga samme jævla DRS'en ? Er jo så dumt. Det skulle iallefall ikke ha vært ubegrenset. Bort med DRS og KERS, inn med fuel fylling og racing for de som trenger trillebår til ballene! Endret 21. april 2013 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 21. april 2013 Forfatter Del Skrevet 21. april 2013 KERS er nå helt greit. De burde bare få bruke det mye mere. Egentlig hele tiden. Og det brude være mulighet for lagene til å utvikle KERS så godt de kan, slik at de kan forbedre maks effekt og effektivitet. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Tydeligvis ingen som husker hvor kjedelig det fra før DRS... Hvis jeg ikke husker feil, så måtte man ha 2 sekunder bedre rundetid for å klare å kjøre forbi den som lå foran. Og det var ikke ofte. Jeg er ikke bare positiv ift DRS, men det er bedre enn å se alle bilene kjøre i kø etter hverandre, og at hele løpet avgjøres på hvem som klarer å utføre pitstopp kjappest. For det var slik før DRS kom. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Jepp, før DRS var det pitstops som avgjorde det meste. Det er det jo i dag også forsåvidt.. KERS er jeg egentlig for, selv om jeg på en måte ikke ser poenget i å fylle bilene med mer skrot og batterier. Dog gir det en bedre mulighet til å kjøre forbi/forsvare seg med. Jeg vil se KERS uten DRS. Da handler det jo mye mer om sporvalg. At dekkene også lager så digre klomper med brukt gummi er jo også et problem spør du meg, da en kanskje ikke ville tatt like store sjanser på å kjøre forbi fordi det er et helsike å kjøre på disse bitene med gummi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå