johanf Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Jau. Likte også Jake Humphery mye bedre enn Simon Lazenby. Anthony Davidson irriterer meg han virker jævla sjølgo hele tia fordi "jeg har kjørt F1". Johnny Herbert er ok. D.C var også noe sjølgo av og til. Skjønner ikke helt... Ja, er enig i at Jake er bedre enn Simon, men Jake har vært i gamet i flere år. Simon nærmer seg og er mye bedre i år enn han var første løpet han var på. Men at du synes Ant og DC er sjølgoe, det kan jeg ikke forstå. De to er veldig down to earth, og Ant HAR faktisk peiling. Vil ikke tro det er uten grunn at han er Mercedes Development Driver (han sitter i simulatoren "hele" tiden). I tillegg så vant han alt han stilte opp i før han kom til Formel 1. Lenke til kommentar
dagfinrud Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 :'( fikk ikke med meg hvem som vant i går.... hvem vant`??? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Prøv http://www.formula1.com/default.html Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 fikk endelig sett reset =) var stendene på slutten om 3. plassen =) Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Skjønner ikke helt... Ja, er enig i at Jake er bedre enn Simon, men Jake har vært i gamet i flere år. Simon nærmer seg og er mye bedre i år enn han var første løpet han var på. Men at du synes Ant og DC er sjølgoe, det kan jeg ikke forstå. De to er veldig down to earth, og Ant HAR faktisk peiling. Vil ikke tro det er uten grunn at han er Mercedes Development Driver (han sitter i simulatoren "hele" tiden). I tillegg så vant han alt han stilte opp i før han kom til Formel 1. Jau Ant og D.C har peiling men de vet bedre enn deg Det gjør de jo også ^^ Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Coulthard burde uansett ha tekst som kommer opp når han snakker... "Ansatt hos Red Bull"... Jeg har sansen for Hill jeg, Herbert virker ikke som om har så utrolig mye meninger, men han har ett godt humør. Chandok har jeg også sansen for. Ellers så synes jeg enkelte i hos Viasat har peiling, men at ikke rollene er definert nok. Isdal og Schieeeeeeeeeeeehhh... Nei takk. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Ja Hill og Herbert er flinke gutter. Chandok også selv om jeg ler når jeg tenker på indisk-engelsken ^^ xD Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 16. april 2013 Forfatter Del Skrevet 16. april 2013 Spesielt Chandok imponerer med kunnskapene sine om kva som skjedde før. Det virker som om han har pugget omtrent alle resultater siden F1 startet. skikkelig F1-nerd Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 (endret) Chandhok er kjent i miljøet som en person med mye historisk kunnskap. Har mange detaljer. Imponerende og interessant å høre på. Endret 16. april 2013 av johanf Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Fant meg ny wallpaper nå 2 Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Kult, men feil bil og feil team Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Kikker på tidene idag, og forskjellen fra Kimi på første til van Der Garde på toogtjudende i andre trening er bare 3,8 sekunder. Er ikkje det ekstremt lite? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Er vi der nå? Historisk sett, ja. I forhold til enkelte år. Sammenligner du med 2008, nei. I 2008 var det f.eks 1.6 sekunder mellom 1. og 20. (siste) på kvalen på Spa (som jo er en lenger bane). Men historisk sett i F1 så er det lite ja. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Sprøsmålet er vel om det er bilene som er så like, eller om det er idiot-dekkene til Pirelli som gjør det? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Det er jo akkurat dette Pirelli har fått beskjed om å gjøre. Det er ikke noe idiot-dekk i det hele tatt. Dekkene er også en del av gamet, som de egentlig ikke var med Bridgestone. Kjempespennende løp når du vet at dekkene holder hele veien. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Litt merkelig spørsmål kanskje, men jeg lurer på om det er mulig å få tak i noen brukte F1-dekk? Antar at dekkene til Pirelli er umulig å få tak i grunnet teknologihemmeligheter i dekkene osv, samtidig som jeg mener å ha lest at dekkene blir levert tilbake til Pirelli, så destruert og resirkulert. Men hva med dekk fra fra Bridgestone eller Michelin? Hadde vært utrolig kult å ha et Super Soft og et Wet-dekk i fra Pirelli i garasjen. Gjerne med felgene! Endret 19. april 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Ville trålet ebay og lignende sider, tror det er de beste mulighetene. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Litt merkelig spørsmål kanskje, men jeg lurer på om det er mulig å få tak i noen brukte F1-dekk? Eg har flere ganger sett at lag selger felger på Ebay eller lignende sider. En kamerat av meg har en Williams-felg fra 90-tallet. De dekkene som blir brukt på løp idag blir sendt tilbake til Pirelli og destruert ja. Men det går ann å få tak i dekk som passer på felgene. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Felgene er jo magnesium og koster skjorta Mener Jenson sa de kostet 2000EUR stk i et innslag på BBC for noen år siden. Det ironiske er jo at disse tar fyr om feks selve dekket faller av felgen av en eller annen merkelig årsak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå