Martin93 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hovudgrunnen til eg har viaplay er F1, men herregud...Ein ting til så skifter er, er jo problem etter problem + viaplay er jartfall ubrukeligt på PS3 kan berre bruka ronding te og gå tilbake og av og til funker pause vist du er heldig... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Jau blir spanandes! Men nå sa vell Button at medium var ""45 sekunder tregere"" enn soft Spørs hvor mye de greier å dra fra på soft på de få rundene de holder før de sikkert bytter til medium de også. Tror ikke forskjellen er så stor når bilene er fullastet med drivstoff. Tror ikke Button vil ha problemer med å følge race pace frem til første pitstop. Dessuten vil han ha en god indikasjon på hvor mange runder soft holder, og vil dermed kunne planlegge sitt 2 pitstop bedre mtp. når han skal gå tilbake på medium. Tror altså på 2 pitstop i morgen. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Ferrari er vertfall veldig snill med dekkene så håper på bra resultat etter Alonsos tabbe i Malaysia! Jeg savner Lee McKenzie fra BBC Hun er mye kosligere enn Rachel Brookes. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Jobber hun hos McLaren nå? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Vet ikke - wikipedia sier ikke no om det vertfall. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hun stod hvertfall for presentasjonen av både McLaren P1 og MP4-28. Jeg jobber fra 09:00 i morgen, så får ikke sett løpet live. Må ligge unna denne tråden i morgen mao. Kos dere med løpet! Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Nei det var nok Natalie Pinkham som er på Sky Lee McKenzie, Georgie Thompson (var på Sky i fjord) og Rachel Brookes (som har tatt over i år) Tenk at jeg brukte så mye tid på dette ^^- men nå er det pre-race på Sky! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Jeg burde sovet mer, mye mer før detta løpet. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Jeg la me 2200 elns i går P1 Fernando Alonso! Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Deilig at Vettel ikke kom seg høyere enn fjerde :-) Heier på Kimi og Button/Perez ! Føler veldig med Webber though....håper han får en bedre helg i Bahrain Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 next up, 2013 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX practice 1, fredag 09:00! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Twitter: Webber til Porsche, Endurance - 5 år. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Jeg er glad Viasat4 sender det i opptak, men det tar på å måtte leve under en sten hele søndags formiddag og ettermiddag. Dessuten, de kunne gjort det litt klarere når de hopper noen runder fram. Fører A i ledelsen med B 3 seknuder bak og plutselig er fører A på 6. plass etter en pitstop som ingen sa noe om. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Fordi de gutta der har ikke peiling 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 De redigerer jo bare live sendinga da. De har faktisk peiling. Var kollega med bestekompisen til Atle en stund. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Det kan hende de har peiling på sporten, men det jeg har fått med meg av kommentering refklekterer ikke det. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Ferrari er vertfall veldig snill med dekkene så håper på bra resultat etter Alonsos tabbe i Malaysia! Jeg savner Lee McKenzie fra BBC Hun er mye kosligere enn Rachel Brookes. McKenzie jobber fortsatt for BBC. Ville heller hatt henne som programleder i stedet for Perry. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Jau. Likte også Jake Humphery mye bedre enn Simon Lazenby. Anthony Davidson irriterer meg han virker jævla sjølgo hele tia fordi "jeg har kjørt F1". Johnny Herbert er ok. D.C var også noe sjølgo av og til. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Forza Ferrari! Endelig en seier igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå