Dassen Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg syntes den ser veldig bra ut! Som du sier har den et unektelig stort hollywood-preg, men er det noe F1 har plenty av så er det dokumentarer. Ønsker en spillefilm hjertelig velkommen uavhengig av cheesy øyeblikk og faktafeil. Håper den kommer på kino! Så nettopp Kina fra 2012 igjen. Gleder meg veldig! Spent på om Webber har fått nok "medisin" eller om det fremdeles er amper stemning i Redbull. 1 Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 ikke lenge igjen til p1 chaps! 0400 er det i gang! (og jeg har avspasert som vanlig ) 2 Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Hehe. Du er ivrig Joachim ! Får vente til lørdag morgen jeg tenker jeg. Er vel sending fra 0700 på Sky hvis jeg forsto sendeplanen riktig ? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Quali-sendingen begynner sikkert 0645 eller noe slikt ja.Tror de begynner kvart på, hel eller ca kvart over før quali. Jeg har kun 50% jobb for øyeblikket så da benytter jeg meg av det Dog har jeg mer enn nok fri føler jeg, så F1 er et høydepunkt Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Fint å se Jenson er oppe blant Ferrariene hvertfall. Fikk årets caps av dama i går, så kanskje betyr den god lykke? Anyways, Joachim, du som så p1. Hvorfor havnet Checo i grusen? Jeg så bare bilde på f1.com, men det stod ingenting om det. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) EHM skal ikke si jeg var helt våken under p1. Husker ikke om det var i p1 eller p2 jeg så han kjøre i grusen. De jeg så så kjørte han vertfall videre, mulig det var i p2 om jeg husker rett så var detfor høy vart og litt feil inngangsvinkel tror jeg så han snurra å kjørte bakenden inn i barriærene. Anyways gøy å se Felipe på topp! Endret 12. april 2013 av Joachim Vadseth Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Ja, nå har han vært raskere enn Alonso en stund. Er dette hans år? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Han gjordet det jo ikke så bra i Malaysia tho, uten at jeg husker helt hva som gikk galt. Alonso er nok mye sterkere når det kommer til racing. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 EHM skal ikke si jeg var helt våken under p1. Husker ikke om det var i p1 eller p2 jeg så han kjøre i grusen. De jeg så så kjørte han vertfall videre, mulig det var i p2 om jeg husker rett så var detfor høy vart og litt feil inngangsvinkel tror jeg så han snurra å kjørte bakenden inn i barriærene. Humm, han var jo av i begge treningene! ;P P1 dro av han på veg inn mot pit når tiden var ute, bremset for sent, kom for fort inn mot pit og slo løs nesa på bilen. I "Hamilton-fella" Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Denne videoen ble "anbefalt" til meg på youtube. Må si jeg lo godt 2 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Haha! Denne er også fin: http://youtu.be/nSQGIFqt7oE På tide å legge seg nå, tidlig opp i morgen! 1 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Mercedes gutta er raske. Q3 om ikke så lenge nå Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Spennende kvalikk, blir artig med Button og Vettel på medium fra start Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hamilton tok pole gitt! Tror Button og Vettel på medium dekk har en god situasjon i morgen også. Ikke minst imponerer Ricciardo i sin Toro Rosso. Kommer til å bli en megaspennende start i morgen. Spent på hvor mange plasser Alonso kan ta i starten. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Jau blir spanandes! Men nå sa vell Button at medium var ""45 sekunder tregere"" enn soft Spørs hvor mye de greier å dra fra på soft på de få rundene de holder før de sikkert bytter til medium de også. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Noken her som får til Viaplay? eg våknet ikkje til starten, så gjekk på viaplay og skulle se det. Står tilgjengelig i 3timer og 20minutter. Men fungerer ikkje, det fungerer live men det er nascar no og det funerer i 20sek-5min vist du spoler helt til starten der dei berre viser tv programmet. Men spoler du til midt ut i sendingen kommer: Det opstod en feil - 3050 failed to download 50 consecutive chunks for stream type video-halting playback Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Noken her som får til Viaplay? eg våknet ikkje til starten, så gjekk på viaplay og skulle se det. Står tilgjengelig i 3timer og 20minutter. Men fungerer ikkje, det fungerer live men det er nascar no og det funerer i 20sek-5min vist du spoler helt til starten der dei berre viser tv programmet. Men spoler du til midt ut i sendingen kommer: Det opstod en feil - 3050 failed to download 50 consecutive chunks for stream type video-halting playback Er samme her, du får spørre de på facebook, eller sende mail. De pleier å ha ganske god support etter min erfaring. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Sjekket facebook no, er flere som slitter med det men ingen svar fra viasat endo Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Nok en årsak til at jeg ikke orker Viasat-opplegget Dog har jeg hatt mine problemer med Silverlight (LOL WHY BOTHER MED SILVERLIGHT) på Sky også men, har hatt mer problemer med Viaplay i sin tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå