Joachim Vadseth Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) For å lære litt om det historiske og teknologisk utvikling i F1 kan du jo se Secret Life of Formula 1 Så har også Sauber noe forskjellige spennende videoer har jeg ufnnet ut. For å se F1 benytter de fleste seg av Viaplay og Viasat Motor (norske tjenester). Personlig benytter jeg Sky Go som har rettighetene å sende F1 i UK for øyeblikket. Dette koster en del penger og er egentlig litt i gråsonen over hva som er lovlig. BBC sender også 10 av 18 løp i år tror jeg, gratis. Endret 3. april 2013 av Joachim Vadseth 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Takker så mye, til dere begge. Skal få sett den filmen du linker til, og ikke minst Senna (Som jeg ikke har rukket å se så mye av enda), sikkert i helgen (jobber mye nå). Gøy å lese, og gjør det mye lettere å skjønne ting når man ser på. Har faktisk allerede lært mye av F1 2012-spillet (som jeg har spilt en del). Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 En kommentar fra meg er at mye av underholdningen og spenningen kommer av kvalifisering og Sky/BBC sending før kvalifisering og løp. Ser du bare løpet er det bare et par biler som kjører fort og et par navn du har hørt før, men får du med deg hele helga (7-8 timer produksjon fra torsdag til søndag) forstår du hvorfor alt skjer og du får mye mer forståelse av hvem og hva alle er, og ikke minst av personene utenfor bilene. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Heh, de som kommenterer både for Sky og BBC har så mye kunnskap og info å komme med at fredagstreningen har mere interresante ting fra kommentator enn løpene har på norsk TV. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Jeg syntes faktisk at Sky overgår BBC med Martin Brundle. DC sitter utvilsomt på mye kunnskap, men Brundle er flinkere til å kommentere og gjøre det relevant. Dessuten føler jeg Brundle har større stjerne i miljøet og derfor får bedre intervjuer. Gridwalken hans er legendarisk. Så har man jo selvsagt Teds notebook som er verdt å få med seg etter hver session. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Brundle var jo kommentator i mange år på BBC, og er veldig dreven. Det har vi jo merket i de løpene der han har hatt intervjuet på podium. Han gjør en veldig god jobb. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg så han kun i 2009-2011 da F1 gikk på BBC. Før det var han vell på ITV eller noe? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Han var på ITV da de startet i 97 ja. Men han hadde vel sine første kommentatorjobber for BBC, i de løpene han ikke kjørte det året. Var vel 5-6 løp som Aguri Suzuki kjørte istedet. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg ser Malaysia-løpet omigjen... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Hehe, måtte se det når jeg kom hjem jeg og, begrenset hva man får med seg på bana, selv med radio. Hadde ikke radio under kvalifiseringen, det var helt håpløst Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 åhoh! Har søkt meg ny jobb for øyeblikket og blir det ny jobba da skal jeg ha meg et Koster vell en 10k, men what the heck - look at it! Ikke kan jeg kjøre bil sånn ellers heller (ser for dårlig og har ikke lappen). Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Traileren for Rush er ute! Glær mæ! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Dette er ikkje en spilltråd. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Han linket jo da til en film som omhandler F1-historie. Ingenting galt med det? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hoppe med formel1 bil, wtf! Uansett så filmen lovende ut Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hey Olivia Wilde er med <3 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Er ikke særlig imponert etter å ha sett traileren. Til det minner den meg litt for mye om Driven. Hadde sett fram til en noe nedtonet Howard, à la Frost/Nixon. Kommer selvfølgelig til å se filmen, men med forventningen skrudd kraftig ned. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Hoppe med formel1 bil, wtf! Uansett så filmen lovende ut Det er flere autentiske klipp fra gamle dager når bilene hadde lite og ingen downforce der de hopper med F1-biler. Skal ikkje si noe om de gjorde de på tidlig 70-tall Driven er jo tidenes drittfilm..... Ellers ett knippe nyheter før Shanghai: http://www.f1times.c...s/display/07435 http://www.f1times.c...s/display/07433 Endret 8. april 2013 av Dragavon Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Dette er ikkje en spilltråd. Var den ment til meg? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Lett å se at Hollywood har satt sine spor i "Rush", men tror det har potensiale. Driven er ganske dårlig saker ja. Hadde håpet på en mer dokumentar-aktig film (Rush altså), men ser ut som vi får servert en dramafilm med litt kjøring og action istedenfor. Skal dog ikke forhåndsdømme for mye. For en som er født på 90-tallet blir det artig å se 70-talls F1-historie, og spesielt historien til Lauda for min del. Og løp til helga, tjohei! Vettel fikk sin straff og må kjøre for Toro Rosso denne helgen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå