Joachim Vadseth Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Ready steady 2013 FORMULA 1 PETRONAS MALAYSIA GRAND PRIX, practice 1! Kult: http://www.mclaren.com/formula1/live/ Endret 22. mars 2013 av Joachim Vadseth Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Å du din PR-kåte fyr. Hopper deg in på Sky sin sendinger sånn! Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Crofty var nesten flink til å uttale navnet mitt også ^^ Endret 22. mars 2013 av Joachim Vadseth Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 5 stjerners hotell i Singapore nå, og kvalikk på Sepang imorgen. [/skryt] Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 HEY! Jaja, du kommer sikkert til å bli våt ikke det løpet jeg ville reist til pga jeg egentlig ikke er så særlig glad i varme å fuktighet Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Ikke jeg heller, men vært på ekskursjon med universitet denne uka, også var det tilfeldigvis løp her da, så da hadde jeg ikke noe valg ^^ Var innom hotellet de bor på tirsdag, var rimelig heftige greier Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 Hvor teamene bor..? Du får fikse deg et norskt flagg så sier du fra hvor du står så skal jeg tweete Crofty å få han til å si noe ^^ Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. mars 2013 Del Skrevet 22. mars 2013 De bor på Marriott i Putrajaya omtrent midt mellom Kuala Lumpur og Sepang, så blir et stykke fra Singapore ^^ Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Spennende kvali fisering i dag. Håper Vettel fikk det 1 sekundet fra friskere dekk, og ikke raskere bil. Da er han ute av syne til de to ferrariene før man vet ordet av det. Noen som vet hvorfor Webber sa "Unbelieveable" på team radio da han fikk høre han kom p5? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Spennende kvali fisering i dag. Håper Vettel fikk det 1 sekundet fra friskere dekk, og ikke raskere bil. Da er han ute av syne til de to ferrariene før man vet ordet av det. Noen som vet hvorfor Webber sa "Unbelieveable" på team radio da han fikk høre han kom p5? Ferrariene byttet også dekk - Schie tok (som han ofte gjør dessverre) feil. Derimot har jeg lest noe snakk om litt mer vinge for Red Bull, med tanke på wet setup. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Hoho dette blir spennende med Vettel fra Massa, Massa fra Alonso. Felipe fortjener det han får til, men samtidig vil jeg han skal slippe forbi Alonso Håper de ikke bruker for mye tid på hverandre og Vettel får forsprang og kjører fra de. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Tror ikke det blir snakk om å slippe Alonso forbi Massa dette løpet. Tidlig i sesongen, og Massa har vist bedre form enn Alonso. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Nei, tror nok Ferrari lar de race hverandre. Men tror nok ikke Massa greier å holde Alonso bak for så veldig lenge. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Blir spennende ! Hvertfall nå som jeg har fått orden på Sky jeg og Thanks to ^^ Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg må si at jeg så hele FP3 med norske kommentatorer, for første gang på noen år. Jeg ble positivt overrasket over Atle. Bare så synd Schieeeeeeeeeh, ikke har eeeehhh, forandreeeeeeeeht seeeeeehhhg, noeeeeeehhh -.- Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Før syntes jeg Atle var flink, nå synes jeg han bare er litt for bedrevitende, ala Anthony Davidson til tider Men nå har det jo forskjellig erfaring i motsetning til oss vanlige dødlige og da.. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Hvor har det blitt av hu digge som sto sammens med Anthony Davidson en del i fjor? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Georgie Thompson du tenker på? Hu gikk alt for tight-up kledd og så ut som ei pære - mye bedre med Natalie Pinkham Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå