untouch4ble Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Endelig kan jeg lese i tråden, har nettopp sett årets først race Må si jeg har savnet formel 1 etter en "lang" pause og litt for mye ski på tv'n. Vanskelig å lese løpet mtp. hvor kaldt det var, vi har jo sett før at Ferrari har kjørt bra når det har vært kaldt, men har slitt mot Redbull når det har vært varmt. En ganske god helg for en Ferrarigutt som meg Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Ja bra for Ferrari - men de hadde vell også tilsvarende åpning i 2012 og i 2011 tror jeg - så gikk det nedover halve sesongen til slutten av sommeren før de hentet seg inn igjen Lenke til kommentar
johanf Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg tror en stor grunn til at Alonso faktisk ikke vant i fjor er pga at han ble regelrett kjørt av veien flere ganger. Han hadde 44 poengs ledelse på Vettel rundt sommertider, og så kommer Grosjean og kjører på han et par ganger og vips er det forspranget borte. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Jepp - veldig enig der. Spa var vell Grosjeans feil? Steike hadde jeg blitt tatt ut av en spesifikk person hvor resultate er en massekræsj så tror jeg jeg hadde drept noen Alonso gjør vell generelt lite feil egentlig? Spant og snurret i Canada på vått underlag en gang husker jeg og endte med ræva i grøfta i sving 4 eller noe Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Håpa fælt på Alonso siste halvdel i fjor ja. Helt ok med Vettel, men hadde vært morro med noen andre på topp. Føler Vettel får litt mye fra bilen, flink sjåfør...absolutt....men føler han mangler det siste ekstra som kanskje Hamilton, Kimi og Alonso har. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Jeg tror en stor grunn til at Alonso faktisk ikke vant i fjor er pga at han ble regelrett kjørt av veien flere ganger. Han hadde 44 poengs ledelse på Vettel rundt sommertider, og så kommer Grosjean og kjører på han et par ganger og vips er det forspranget borte. Hmm, Suzuka var Alonso sin feil. Hadde han ikke gjort tabben der, så ville han nok vunnet. Klart, at andre gjøre feil kan spille inn. Men Alonso hadde nok vunnet om han ikke hadde tabbet seg ut selv. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Var det ikke Kimi som touchet Alonso i starten på Zuzuka da ? Var en eller annen som var borti han hvertfall. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Elendig kvalitet på den eneste videoen som viser hva som skjedde. Men å legge skylden på Kimi når Alonso har mye plass på høyre side og velger selv å legge seg mer og mer til venstre. Det blir etter min mening bare feil. https://www.youtube.com/watch?v=MZoESZe0mCs Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg har ikke lagt merke til at Sauber flyr rundt med en Colonial Viper med hjul. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Jepp - veldig enig der. Spa var vell Grosjean Kræsjean feil? Steike hadde jeg blitt tatt ut av en spesifikk person hvor resultate er en massekræsj så tror jeg jeg hadde drept noen Alonso gjør vell generelt lite feil egentlig? Spant og snurret i Canada på vått underlag en gang husker jeg og endte med ræva i grøfta i sving 4 eller noe Måtte bare fikse litt Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg har ikke lagt merke til at Sauber flyr rundt med en Colonial Viper med hjul. Sauber? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Ja hørte de byttet fargeschema og sponsorer med Williams Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Sauber?Pft, det var en test! Jeg syntes den så sort ut. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Pft, det var en test! Jeg... Jeg... Bestod!!! Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Jeg også I natt starter treninga i Malaysia! I morgen blir det avspasering fra jobb 1 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 21. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2013 Ayrton skulle fyllt 53 år idag. RIP Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Ayrton skulle fyllt 53 år idag. RIP Mhm. Født på samme dag. En gledens dag, alikevel ikke. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Gratulerer med 22 års dagen, Stoddart Og Senna.. You will never be forgotten! selv om jeg bare var 4 år på tiden, så husker jeg min bror sin reaksjon som om det var i går... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Jeg husker det veldig godt, jeg grein når jeg fikk vite det på dagsrevyen etter løpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå