Joachim Vadseth Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Ja, det vil jeg nok tro. Må jo være en grunn til at de mykere dekkene (som ikke kjennes særlig mye mykere ut enn de andre når de er kalde) ikke varer like lenge som de harde dekkene. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 «De kjennes nok like harde ut når de er kalde, men forskjellene blir nok klarere når de aller er i optimal driftstemperatur.» Den er eg med på. Myke dekk er nok mykere enn harde dekk ved 110 grader. Men eg har ikkje tenkt å kjenne på ett dekk om eg skulle få sjansen Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Tenk hvor sinnsykt varmt 100 grader egentlig er. Til og med 60-70 grader er ganske så varmt om du prøver å holde hånda på i 20 sekunder. Og disse dekken holder 110 grader om ikke mer til tider. Må jo være ei magisk gummiblanding i de. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 McLaren sniffer på Honda motorer for 2015 Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Er neste år det blir turbo V6-ere, right? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 McLaren og Honda, kan det komme noe godt ut av det da? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 McLaren og Honda har vel aldri vunnet noe sammen, har de vel? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 For 25 år siden ja. Cosworth var jo også ekstremt gode på V8 motorer uten turbo en gang i tiden. Det er nok en grunn til at hverken Toyota eller Honda motorene ble brukt videre etter de trakk seg ut, under ett sponsornavn som jo ble gjort med Renault og Peugeot(tror jeg) motorene på slutten av 90-tallet, starten av 00. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 McLaren og Honda har vel aldri vunnet noe sammen, har de vel? No blei eg litt usikker her Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Er det to team og eraer jeg husker fra Formel 1, er det McLaren Honda på slutten av 80-tallet/begynnelsen av 90-tallet, og Williams Renault - det var vel litt derfor det lå litt spenning i lufta når Williams annonserte at de skulle bruke Renault igjen. ...og jo, de vant i bøtter og spann! Endret 4. mars 2013 av johanf Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ble vel 4x WCC og WDC for McLaren-Honda på en 5 års periode tror jeg. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 I 2014-sesongen klarer Bernie å få skvist inn 22 løp og McLaren-Honda vinner 20 av de. Med røde og hvite biler. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hadde vært dritrått å fått inn enda mer retro fargeschemaer på bilene! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Hadde vært dritrått å fått inn enda mer retro fargeschemaer på bilene! Joda, men la det da faktisk være de samme teamene som har gamle farger O.o Dette "Enstone F1" styret er jo bare rot. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Ja enig der. Lotus byttet vell bare navn fordi de tydligvis hadde rettighetene til navnet eller noe slikt? Og dermed det drittkule fargeschemaet. Synes Caterham har en fantastisk paint job i år! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2013 Hadde bare bilen til Caterham hatt en penere nese hadde det vore en av de fineste bilene noensinne Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Toro Rossos STR8-nesa kanskje? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 Ja enig der. Lotus byttet vell bare navn fordi de tydligvis hadde rettighetene til navnet eller noe slikt? Og dermed det drittkule fargeschemaet. Synes Caterham har en fantastisk paint job i år! De skulle egentlig bli sponset av Lotus, men Genii trakk seg ut av avtalen p.g.a økonomisk usikkerhet hos Proton/Lotus Cars. Men de sitter på rettighetene til navnet frem til 2017 innbiller jeg meg at jeg har lest. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Det blir hele tiden refferert til "paid drivers" - er dette de førerne (feks Alonso vet jeg) som får betalt av teamene? Andre førere drar med seg sponsorinntekter til teamet/seg selv? Ryktene var vell at Alonso fikk 20 millioner euro i 2011 eller noe. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Gary Anderson's vurdering etter testene i Barcelona: http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/21660055 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå