Bplease Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Hei. Jeg fikk en ide om å flytte alt innholdet på den gamle laptopen min over i et lite kabinett uten noen skjerm? Er det noen som vet om dette lar seg gjøre, evt hvor vanskelig det vil være? Takker for svar! Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Tror det heller da er lettere å enten bare rive av skjermen, eller skru av det at den slår seg av når du lokker den igjen. Da er den jo i sitt lille kabinett Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Mange har problemer med å velge ekstern skjerm når hovedskjermen er ødelagt. Kanskje lurt og være litt forsiktig her Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 så da blir nok det lureste å bare lukke den igjen Lenke til kommentar
Bplease Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Kult med kjappe svar. Saken er den at jeg er kin på å putte alt i en smud boks slik at jeg kan gjemme den i stua og bruke den som en slags server. Det ultimate ville vært å lage et kabinett av noe som er typisk å ha i stua. inputs? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Finn deg en deffekt cd spiller,forsterker o.l..riv ut innmaten og legg maskinen oppi Lenke til kommentar
Bplease Skrevet 25. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2013 Liker tankegangen! Vil det være veldig vanskelig? er forberedt på en god jobb, lurer bare på omfanget? keep'em coming! Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Putt faenskapet i veggen! Og så forseiler du hullet du har mekka i veggen med gips og maling/tapet som matcher resten av interiøret på veggen eller bare heng et speil over. Mekk det slik at du kan slå av og på maskinen med lysbryteren til en av lampene på veggen, dog da må du kanskje leve med at lampen kanskje aldri vil lyse mer. Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg hadde en laptopp stående oppå dvd-spilleren koblet til tven samt trådløst tastatur og mus til... Lenke til kommentar
Bplease Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Putt faenskapet i veggen! Og så forseiler du hullet du har mekka i veggen med gips og maling/tapet som matcher resten av interiøret på veggen eller bare heng et speil over. Mekk det slik at du kan slå av og på maskinen med lysbryteren til en av lampene på veggen, dog da må du kanskje leve med at lampen kanskje aldri vil lyse mer. Haha! Genialt. Problemet er bare at jeg bor på en studenhybel og lite muligheter til å gjennomføre det nå, men den går i boka til jeg en gang flytter inn i egen kåk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå