ZentiX Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Har en Samsung Spinpoint som lever sitt eget liv, det som skjer er at disken ikke vises i windows eller Disk Manager når jeg starter opp pcen. Men vis jeg restarter PCen så vises disken i Windows og Disk Manager. Er det noen som har en viss anelse om hvorfor dette skjer? Jeg har akkurat for 4 dagers siden byttet ut LGA 775 setup til AM3+. Disken funket fint på 775 setupen, og i går ettermidag etter en reboot så begynte disken å forsvinne. Disken har vært utsatt for 5 strømbrudd tidligere hvor 3 av strømbruddene kom rett etter hverandre i fjor sommer/høst. I går så kjørte jeg en drive wipe og Windows error checker. Og denne ga 0 feilmeldinger. Men likevell så forsvinner den. Alt av drivere er lagt inn, og up to date. Siste program jeg la inn i går var Office 2007 og speedfan. Vis dette er relevant så å vite. Gammel setup MSI P7N Diamond 780i SLi Mushkin Redline DDR2 1000Mhz Extreme Performance Intel Quad Q8300 2,5Ghz CPU OCZ Vertex 2 60GB SSD Samsung Spinpoint F3 500GB Samsung spinpoint 250GB Samsung Spinpoint 400GB XFX 850w Plus Gold Point of View GTX 470 Ny setup Asus Sabertooth 990FX R2.0 Corsair Vengance 8GB 1600Mhz CL9 AMD FX 6-Core 3,3Ghz OCZ Vertex 2 60GB SSD Samsung Spinpoint F3 500GB Samsung spinpoint 250GB Samsung Spinpoint 400GB XFX 850w Plus Gold Point of View GTX 470 Takker så meget for hjelp. Jeg har bestilt ny HDD, men vil se om dette problemet kan fikses. Endret 25. januar 2013 av ZentiX Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Siden det ikke var noen kloke hoder her, så brukte jeg mitt. Flyttet disken din en annen Sata kontroller, nå funker den. Men diskenene skal fortsatt byttes ut med 1 ny en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå