Cooky Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Jeg har nettopp gått til innkjøp av 2 typer avføringsmidler (pga. problemer med forstoppelse) som begge skal virke innen 6-12 timer. På begge pakningene, og alle de andre avføringsmidlene jeg så står det skrevet at man skal innta det ved sengetid/rett før man legger seg. Men det siste jeg vil er å våkne av å måtte løpe på toalettet.. Så jeg har følgende spørsmål: - Kan slike avføringsmidler heller tas når man står opp istedenfor ved sengetid? Dette er iallefall noe jeg heller ville foretrukket. Endret 25. januar 2013 av Cooky Lenke til kommentar
Venelite Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Du kan ta dem når du vil, men jeg anbefaler dem ikke. Etter en stund mister de virkningen og du må innta 2 brett for å få noen effekt ( dette av typen Dulcolax ) istedet for 1-2 piller. I tillegg kan du ende opp med å få problemer med å gå på do uten dem, slik som meg. Endret 26. januar 2013 av Venelite 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Du burde heller satse på å spise mer av den ''riktige'' maten. Fiber hjelper med mageproblemer, det finner du i brød og grønnsaker som f.eks brokkoli. Ellers syns jeg også at litt fet mat kan hjelpe med å smøre tarmene, som f.eks en fløtesaus til middagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå