Cooky Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 (endret) Når jeg spesielt på apotek leter etter f.eks etter et syrenøytraliserende middel så er det alltid så mange å velge mellom. Som oftest ender dette med at jeg spør en apoteker. Så mitt spørsmål er følgende: - Hvordan vet jeg hvilket produkt som er det beste? Endret 25. januar 2013 av Cooky Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Det vet du ikke. Det som er best for deg trenger ikke nødvendigvis være best for andre heller. Om du hører på rådene du får i tillegg til å prøve deg litt frem kommer du nok ganske nært "det beste produktet". Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Du googler problemet ditt. Da får du som oftest ett mer nyansert svar. Har brent meg på den å gå etter anbefaling av apotekeren.. ''Kan jeg smøre dette på fjeset også??'' - ''Javisst!'', så satt jeg der med rød og irritert hud senere.. Når det gjelder syrenøytraliserende midler så anbefaler jeg deg å gå til legen din og få noe reseptbelagt hvis dette er noe du sliter med regelmessig. Det vil spare deg penger og virker forebyggende istedet for å måtte ta det når svien melder seg. 1 Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 27. januar 2013 Del Skrevet 27. januar 2013 Viss dette er noe som har plaget deg lenge så gå til lege. Sliter selv med refluks, gikk til lege. Får i dag nexium, dette er veldig effektivt i forhold til det du får reseptfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå