KatrinaS Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Kan jeg bare spørre om når du trekker? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Kan jeg bare spørre om når du trekker? Konkuransen avsluttes 1/2-13 klokken 23:59:59 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Takk. Så ikke det jeg. Men jeg håper jeg vinner. Hadde vært godt med et bra spill Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Interessant påfunn, kudos for dette. Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Takk. Så ikke det jeg. Men jeg håper jeg vinner. Hadde vært godt med et bra spill Grei sjanse så mange innlegg du har i allefall Spam? Og se, nå fikk du en mulighet til å svare meg også, så gratisinnlegg der! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Grei sjanse så mange innlegg du har i allefall Spam? Og se, nå fikk du en mulighet til å svare meg også, så gratisinnlegg der! Er jo ikke spam der. Har du det bra? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Er trøtt. Sov nesten ikke noe i natt. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Cool story bro. Tell it again. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Håper jeg vinner in OP we trust. Du får bare ha litt faith i at jeg snakker sant da Jeg har jo gitt fra meg Half Life 2 for noen uker siden. Endret 30. januar 2013 av -Léon- Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Virkelig bra påfunn du har, Léon, kudos for det! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Ja, det er skikkelig kult. Og når man har lite penger, er det greit med et ekstra spill gratis Blir på en måte likt som Lotto. Bare med mye større vinnersjanse. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Fint opplegg. Får vel henge meg på og håpe på det beste Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Hvertfall ikke spam dette her. Ja, meget fint opplegg her, synes jeg og Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Men spam er vel mer å poste mange innlegg med et ord osv etter hverandre. Leon skrev jo også at man kan poste så mye man vil, men de fleste skjønner nok at man ikke må poste flere innlegg etter hverandre. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Fant ut at flere i vennegjengen har dette spillet. Øker min interesse! Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Men spam er vel mer å poste mange innlegg med et ord osv etter hverandre. Nei, og jeg siterer diskusjon.no sin egen wiki: "I forumsammenheng er spam også innlegg uten mål og mening som kun er for å ta opp plass". Eventuelt muligens kun for å øke egne vinnersjanser i denne tråden ved å få så mange poster som mulig, selv om man ikke har noe å si (eller eventuelt later som om man lurer på noe *kremt*). Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Nei, og jeg siterer diskusjon.no sin egen wiki: "I forumsammenheng er spam også innlegg uten mål og mening som kun er for å ta opp plass". Eventuelt muligens kun for å øke egne vinnersjanser i denne tråden ved å få så mange poster som mulig, selv om man ikke har noe å si (eller eventuelt later som om man lurer på noe *kremt*). Jada jada Men jeg har bare veldig lyst på spillet. Har nettop kjøpt 2 andre nye spill. Så har ikke penger nok til et nytt. Eller jeg har, men kan ikke bruke SÅ mye penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå